bank pasargad.1

تقدیر اتحادیه جهانی کشتی از بانک پاسارگاد

تصویر روز: بانک پاسارگاد، در سال های گذشته یکی از موفق ترین ها در عمل به مسئولیت های اجتماعی بوده است. این بانک خصوصی به جد، پی گیر وظایف اجتماعی خود در حوزه های ورزش، توسعه پایدار، محیط زیست، هنر و فرهنگ، آموزش و خیریه است.

بانک پاسارگاد اما به ورزش کشتی، نگاه ویژه ای داشته و این موضوع را می توان در حمایت این بنگاه اقتصادی در ساخت آکادمی ملی کشتی نظاره گر بود. کشتی ورزش نخست ایران است؛ با این وجود تا پیش از ورود بانک پاسارگاد، روی این رشته پرطرفدار سرمایه ‌گذاری در خور توجهی نسبت به برخی رشته ‌های دیگر نشده بود. بانک پاسارگاد در حال حاضر تنها حامی تیم ملی کشتی ایران می باشد.
این روزها که تب جام جهانی کشتی همه جا را فراگرفته است زمان مناسبی است تا بار دیگر از حامی دیرین این ورزش باستانی یادی کنیم. جام جهانی کشتی، رقابتی سالیانه در ورزش کشتی است که توسط فیلا بر‌گزار می شود. این مسابقات در رشته کشتی آزاد از سال ۱۹۷۳ میلادی و در دسته کشتی فرنگی از سال ۱۹۸۰ میلادی و در دسته کشتی آزاد زنان از سال ۲۰۰۱ تاکنون بر‌گزار می‌ شود.

پاریس امسال میزبان کشتی گیران بوده است. در پایان این مسابقات، تیم ملی کشتی فرنگی به عنوان نایب قهرمانی رقابت های جهانی ۲۰۱۷ فرانسه دست یافت تا نامش برای دومین بار به عنوان نایب قهرمان مسابقات جهانی در دفتر افتخارات بین المللی ثبت شود. در سال ۲۰۰۹ تیم کشتی فرنگی ایران پس از المپیک ۲۰۰۸ پکن در رقابت های جهانی هرنینگ دانمارک به مقام نایب قهرمانی رسید.
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه با حضور ۵۴ تیم در شهر پاریس فرانسه برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب ۳ مدال برنز توسط محمدعلی گرایی، سعید عبدولی و حسین نوری در اوزان ۷۱، ۷۵ و ۸۵ کیلوگرم و یک مقام پنجمی توسط محمد الیاسی در وزن ۶۶ کیلوگرم و با ۳۶ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید.همچنین رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان نیز با حضور ۵۶ کشور، روزهای ۳ و ۴ شهریورماه در شهر پاریس فرانسه برگزار شد که تیم ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم توسط حسن یزدانی صاحب مدال طلا شد. تیم ملی کشتی ایران، در حالی در جام جهانی ۲۰۱۷ فرانسه خوش درخشیده است، که بانک پاسارگاد همچون سال های گذشته، هم قدم و همراهی خود را با این ورزش کهن پرقدرت تر از گذشته ادامه می دهد.

photo ۲۰۱۷ ۰۸ ۲۷ ۱۳ ۰۹ ۵۸
در آذر ماه سال گذشته نیز، هیأت‌ رییسه اتحادیه جهانی کشتی در نشستی که در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد، از بانک پاسارگاد به دلیل ورود موثر در دنیای کشتی و اثربخش بودن فعالیت‌های آن تقدیر به‌عمل آورد. همچنین فدراسیون کشتی ایران، در پایان سال ۹۵ با اهدای لوح تقدیری، از این بنگاه اقتصادی به دلیل عملکردهای تاثیر گذارش قدردانی نمود. امید است با حمایت بانک پاسارگاد در سال های آینده، شاهد ورود قدرتمند تر استعداد هایی باشیم که با هم راهی این بانک پرورش یافته اند و به عنوان یک ایرانی به جهان معرفی می شوند.

زینت نوفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *