sarbazi 1

فرصت دوباره به مشمولان غایب

تصویر روز: جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از تشکیل ستاد فراخوان و تعیین تکلیف مشمولان غایب در سازمان نظام وظیفه خبر داد.

 سردار سرتیپ کریمی گفت: در این ستاد همکاران ما برای شناسایی افراد مشمول و ارسال نامه ها ،‌ اخطاریه و پیامک فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه امسال باید یک میلیون مشمول غایب تعیین تکلیف شود، گفت: لفظ تعیین تکلیف برای هر یک از مشمولان غایب که به دلایل مختلف همچون بیماری و غیره … به خدمت سربازی نرفته اند، استفاده می شود .

سردار کریمی تصریح کرد: هر یک از مشمولان غایب که به هر دلیلی به خدمت سربازی نرفته اند باید به سازمان نظام وظیفه مراجعه و از فرصت داده شده استفاده کنند.

وی تاکید کرد: مرحله اول فراخوان ثبت نام برای پرداخت جریمه بوده است ولی مرحله دوم بحث اخطاریه ای خواهد بود که از سوی سازمان نظام وظیفه به منازل مشمولین ارسال می شود.

سردار کریمی در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر تخلف افرادی که مدرک تحصیلی غیرواقعی ارائه کردند، گفت: در بحث تعیین تکلیف مشمولان غایب صحت مدارک تحصیلی اولویت دارد.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی افزود: افرادی که مدارک تحصیلی خود را به نظام وظیفه ارائه می دهند برای به درستی آن نیز تعهد می دهند.

سردار کریمی گفت: در صورت عدم تطابق یا صحت مدرک تحصیلی اجازه ابطال کارت پایان خدمت سربازی به ما داده شده است؛ مابه التفاوت پول دریافتی نیز از فرد گرفته می شود. به گزارش تصویر روز به نقل از شبکه خبر سردار کریمی افزود: بعد از طی این مراحل، اگر فرد مستحق دریافت کارت پایان خدمت باشد بعد از گذشت مدتی آن را دریافت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *