eskenas

پرداخت مطالبات تامین اجتماعی تا دو هفته دیگر

تصویر روز: معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور: دولت تا دو هفته آینده ۱۰هزار میلیارد ریال از مطالبات تامین اجتماعی را پرداخت میکند.
به گزارش صداوسیما، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور در حاشیه آیین افتتاح طرح های حوزه تامین اجتماعی استان سمنان گفت: با پرداخت این مبلغ بخشی از بدهی های معوقه تامین اجتماعی به دانشگاه های علوم پزشکی تسویه می شود.
مهدی درخشان با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی ۱۱۰هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد گفت: با لایحه دولت و همت مجلس شورای اسلامی، برنامه ششم توسعه دولت را موظف کرد در مدت پنج سال اجرای برنامه، به تدریج تمام بدهی های خود به سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند که بر این اساس تا دو هفته آینده دولت ۱۰هزار میلیارد ریال از مطالبات سازمان تامین اجتماعی را پرداخت خواهد شد.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور همچنین با بیان اینکه هم اکنون ۷۶بیمارستان تامین اجتماعی و ۲۸۹ کلینیک تامین اجتماعی به بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان خدمات ارائه می دهند گفت: طرح بهسازی و ارتقای هتلینگ مراکز درمانی تامین اجتماعی در چهارسال به لحاظ مراکز افتتاح شده یا در حال ساخت و همچنین تجهیزات بیمارستانی و درمانی معادل کل طرح هایی بوده که ۱۰سال قبل از این اجرا شده است.
درخشان نوسازی ناوگان آمبولانس این سازمان را از دیگر فعالیت ها اعلام کرد و افزود: در این مدت ۲۰۰دستگاه آمبولانس در قالب نوسازی و خریداری به ناوگان افزوده شده است.
دکتر مهدی درخشان از آغاز طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان های تامین اجتماعی با هدف ارتقای کیفیت خدمات به بیماران زیر پوشش و همچنین تکریم و توجه به کارکنان بیمارستانی از یک سال گذشته خبر داد و گفت: طرح ارجاع نظام داخلی در مراکز درمانی تامین اجتماعی نیز با هدف ارتقای خدمات رسانی به بیماران و ارائه گام به گام خدمات درمانی، در ۱۰ استان کشور به صورت آزمایشی اجرا شده است.
درخشان گفت: با اجرای موفق این طرح در استان های پایلوت و تشکیل ۱۰۰هزار پرونده بیماران مزمن، این طرح تا پایان امسال در همه مراکز درمانی کشور عملیاتی خواهد شد.
۴۳میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *