خدمات درب منزل سایپا به مشتریان + توضیح

تصویر روز: ناوگان خدمات در محل مشتریان برای خودروهای گروه سایپا در تمامی سال به ویژه ایام نوروز و تعطیلات، همپای سایر بخش های امداد خودرو سایپا فعال و آماده خدمت رسانی است.

 عباس فخاریان مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا با اعلام این خبر گفت: ارائه خدمات در محل به صورت کشیک در راستای رضایتمندی مشتریان و تکمیل سبد خدمات پس از فروش در ایام تعطیلات نوروز جهت بهره مندی از خدمات تعمیرگاهی در محل و زمان مورد نظر مشتری از سوی امداد خودرو سایپا ارائه می شود.

فخاریان افزود: در این نوع خدمت تمامی تعمیرات جزئی که نیاز به تجهیزات سنگین تعمیرگاهی ندارد در طول سال و در شهرهای تهران، مشهد، کرج، قم و اهواز به هموطنان ارائه می شود؛ و توسعه ناوگان خدمات در محل مشتری پیش نیاز طرح های این شرکت از جمله طرح خدمات و امداد نوروز ۱۳۹۵می باشد که با تحویل فاز دوم خودروهای امدادی گام موثری در این راستا برداشته شد.

مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا تصریح کرد: ارائه خدمات در محل علاوه بر تکریم مشتریان، در راستای مسئولیت های اجتماعی این شرکت برای کاهش ترافیک، مصرف سوخت و در نهایت کمک به کاهش آلودگی هوا طراحی و توسعه یافته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت امداد خودرو سایپا به روز ترین ناوگان خدمات در محل کشور را در سال های اخیر داشته است و هموطنان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۶۵۵۰و۸۴۴۴۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *