نسخه جدید یاهو برای جایگزینی تلگرام

تصویر روز: یاهو مسنجر را به خاطر دارید؟ همان سرویس پیام رسانی که روزی میلیون‌ها کاربر در سراسر اینترنت داشت. حال یاهو نسخه‌ی جدید از این پیام رسان را با هدف رقابت با واتس‌اپ، لاین، وی‌چت و سرویس‌های مشابه معرفی کرده است.

 یاهو نسخه‌ی جدید مسنجر خود را معرفی کرد  سرویس Yahoo Messenger که مدت‌ها است تغییری نکرده، از نو طراحی شده است و یاهو نسخه‌ی جدید آن را برای پلتفرم‌های موبایل و وب معرفی کرده است. به گزارش zoomit یاهو مسنجرِ جدید، باهوش‌تر و بسیار سریع‌تر از قبل شده است و امکانات جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.  یاهو در نسخه‌ی جدید پیام‌رسان خود تمرکز ویژه‌ای بر روی گفتگوی گروهی داشته است. در نسخه‌ی جدید مسنجر این شرکت به سادگی می‌توانید با چندین نفر در لیست کانتکت‌های خود ارتباط گروهی برقرار کنید.

 یاهو معتقد است که کاربارن علاقه‌ی بسیاری به اشتراک گذاری تصاویر در سرویس‌های پیام‌رسان دارند و از این رو یاهو نیز این قابلیت را به شکل متفاوتی به پیام‌رسان خود اضافه کرده است. از آنجایی که یاهو صاحب سرویس محبوب فلیکر است از این پلتفرم برای مدیریت تصاویر در پیام‌رسان خود استفاده کرده است.  در برخی از پیام‌رسان‌ها مانند  iMessage اپل، تصاویر با همان رزولوشن اصلی بین کاربران منتقل می‌شوند و در برخی دیگر مانند واتس‌اپ ، وایبر یا تلگرام حجم و رزولوشن تصاویر کاهش می‌یابد؛ اما در یاهو مسنجرِ جدید هر دو قابلیت در اختیار کاربران قرار داده شده‌اند تا به میل خود یکی را انتخاب کنند. ابتدا یک پیش‌نمایش با حجم کم در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد و همزمان نسخه‌ی با کیفیت تصویر نیز در پس زمینه آپلود می‌شود تا در صورت نیاز بتوان به آن دسترسی داشت.

همچنین امکان ارسال گروهی تصاویر نیز در مسنجر یاهو وجود دارد.  یکی از قابلیت‌های مفید یاهو مسنجر امکان حذف پست‌های ارسال شده است. اگر پیغامی را به اشتباه ارسال کردید یا تصویری را به اشتباه به اشتراک گذاشتید به راحتی می‌توانید آن را حذف کنید.  نسخه‌ی تحت وب و همچنین اپلیکیشن موبایلِ یاهو مسنجر همزمان به روز شده‌اند و به راحتی می‌توانید از این سرویس در ابزارهای مختلف استفاده کنید.  لازم به ذکر است صفحه‌ی مربوط به دانلود نسخه‌ی ویندوزی و نوستالوژیک یاهومسنجر دیگر در دسترس نیست و به نظر می‌رسد یاهو فعلا به بروزرسانی نسخه‌های موبایلی مسنجر خود در کنار رونمایی از سرویس مسنجر تحت وب به آدرس messenger.yahoo.com بسنده کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *