photo 2017 10 25 09 54 22

تولید موتورهای کم مصرف ۳ سیلندر در ایران خودرو

 تصویر روز: عضو هیات مدیره شرکت ماهله آلمان با بیان اینکه همکاری ما با ایران خودرو در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد، گفت: یکی از پروژه های مشترک ایران خودرو و ماهله تولید یک نمونه پیشرانه ٣سیلندر است که بسیار کم مصرف خواهد بود.

به گزارش ایکوپرس، مارتین برگر در نخستین نشست مشترک سازندگان پلتفرم جدید ایران خودرو اظهار کرد: افزایش استانداردهای پیشرانه ها و رفتن به سمت هیبریدی ها پرهزینه است و به همین دلیل از نمونه های ساده تر شروع کردیم. ضمن اینکه ماهله در بخش سی.ان. جی هم ما تجربیات زیادی دارد.

برگر در ادامه ضمن اشاره به پتانسیل های همکاری با ایران خودرو گفت: شرکت ما در بخش پیشرانه کنسرسیوم طراحی و تولید پلتفرم جدید ایران خودرو فعالیت می کند و با توجه به پتانسیل های موجود اطمینان داریم که این همکاری چند ملیتی نتیجه بسیار خوبی به همراه خواهد داشت.

وی افزود: می دانیم که در سالهای آینده برقی سازی و رانندگی اتوماتیک تا سال٢٠٣٠ و بعد از آن تقش مهمی در صنعت خودرو جهان خواهد داشت از این رو باید فناوری هایی را به کار بگیریم که در سال ٢٠٣٠ شیب استفاده از پیشرانه های درون سوز کمتر شود.

گفتنی است، نخستین نشست مشترک سازندگان پلتفرم جدید ایران خودرو با حضور سازندگان طراز اول جهانی و بیش از ۸۰ سازنده توانمند داخلی امروز چهارشنبه -سوم آبان- در شرکت ساپکو برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *