afkhami.bank

پیام افحمی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

تصویر روز: علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته پدافند غیرعامل پیامی صادر کرد.
در این پیام آمده است: پیشرفت و توسعه هر کشوری در گرو حفظ میراث‏ها، دستاوردها و ساخته‏‌های مادی و معنوی است که حاصل دانش و تلاش مردم آن کشور است، پدافند و یا دفاع در مقابل حمله بیگانگان هنگامی که شکل غیرمسلحانه و غیرنظامی به خود می‌‏گیرد ابعاد وسیعی پیدا کرده و ایجاب می‏‌کند که همه مردم یک جامعه با یک سازماندهی منسجم و پایدار برای این امر متحد شوند.
پدافند غیرعامل نه تنها آماده‏‌سازی کشور برای دفاع در مقابل حمله نظامی است بلکه بیش از آن حمله فرهنگی و اقتصادی، علمی و سیاسی را در بر می‌گیرد، زیرا این نوع از حمله دشمن پنهان‌‏تر و کارسازتر است. از این رو شایسته است تا با هوشیاری و بصیرت بیشتری انجام و با حساسیت در خصوص آن اطلاع رسانی شود .
مقام معظم رهبری در این مورد می فرماید: اگر محافظت غیر نظامی (پدافند غیرعامل) نباشد تمامی دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی، علمی و سیاسی به سرعت به هدر می‌رود . ایشان ضرورت استمرار این آمادگی دفاعی را چنین بیان می‌کند : پدافند غیرعامل یک اصل خواهد بود برای همیشه، نه برای یک مقطع خاص .
بانک صنعت و معدن که با تامین مالی طرح‏‌های صنعتی کشور در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام برمی‏‌دارد، به عنوان یکی از فعالان عرصه پدافند غیرعامل بر این باور است که با استحکام بخشیدن به بنیان‏‌های صنعتی و تولیدی کشور، می‌تواند نقش مهمی در پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی داشته و به عنوان عضوی کارآمد از سیستم بانکی، از آسیب‌‏پذیری کشور در برابر تکان‏ها و شوک‏های اقتصادی دشمنان جلوگیری نماید .
اینجانب ضمن تبریک به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، پیروزی و سربلندی همه مسئولان و دست اندکاران این جبهه حساس و مهم را برای ایفای نقش موثرتر در حراست از کشور و دستاوردهای مادی و معنوی آن از خداوند منان خواستارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *