زمان عرضه گلکسی نوت ۶ سامسونگ

تصویر روز: گلکسی نوت ۵ اواخر تیر ماه سال ۹۴ معرفی شد و در حال حاضر نیز یکی از بهترین فبلت‌های موجود در بازار است. حالا به نظر می‌‌رسد سامسونگ قصد دارد سری جدید نوت خود را یک ماه زودتر از موعد معرفی کند.

گلکسی نوت ۶ با توجه به روند قبلی سامسونگ بهتر از نوت ۵ خواهد بود که در حال حاضر یکی از بهترین فبلت‌های موجود در بازار است. در حالی که انتظار معرفی نوت ۶ را یک سال بعد از نوت ۵ داشتیم اما ممکن است این اتفاق کمی زودتر از زمان مورد انتظار بیفتد.

بنابر اطلاعات ارائه شده توسط وبسایت کره‌ای The Bell، سامسونگ در نظر دارد تا نوت ۶ را اواخر خردادماه یعنی حدود ۳ تا ۴ ماه دیگر معرفی کند. ظاهرا این گوشی با نام رمز Grace شناخته شده و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید ان یا اندروید ۷ خواهد بود. البته باید تا آن زمان گوگل نسخه‌ی بعدی اندروید را نهایی کرده باشد که با توجه به عرضه‌ی نسخه‌ی پیش‌نمایش ممکن است اندروید ان به زودی نهایی شود.

متاسفانه این منبع کره‌ای اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی گوشی نداده اما بنابر اخبار قبلی انتظار می‌رود گلکسی نوت ۶ دارای صفحه نمایش ۵.۸ اینچی، رم ۶ گیگابایتی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی (به احتمال زیاد مشابه گلکسی اس ۷) خواهد بود.

در حال حاضر هیچ یک از این اطلاعات را نمی‌توان تایید کرد و باید چند ماه صبر کنیم تا اطلاعات دقیق‌تری از فبلت بعدی سامسونگ بدست آوریم. زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *