بدهی ۴۷۰ میلیاردی شهرداری به تامین اجتماعی

تصویر روز : نایب رییس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: تهران تنها متعلق به شهردار نیست و باید با تعامل سازنده و رایزنی مناسب مشکل بدهی ها حل شود.
به گزارش خانه ملت، فریده اولادقباد با یادآوری بدهی ۴۷۰ میلیاردی شهرداری به تامین اجتماعی از مسدود شدن حساب های شهرداری توسط این سازمان انتقاد کرد و گفت: شهردار در آغاز فعالیت خود یک نهاد ورشکسته را تحویل گرفت و با توجه به مشکلات و چالش های عمده ای که شهرداری با آنها روبرو است انتظار می رود تامین اجتماعی و سایر دستگاه هایی که از این نهاد طلب دارند تعامل سازنده و رایزنی مناسبی را برای رفع مشکل بدهی ها داشته باشند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه شهرداری نمی تواند با فروش تراکم بدهی های خود را پرداخت کند، تصریح کرد: از سویی به دلیل نبود منابع پایدار با مشکلات زیادی مواجه است.

وی با یادآوری اینکه مسدود کردن حساب های شهرداری از سوی تامین اجتماعی اقدام درستی نیست، گفت: شهرداری و تامین اجتماعی باید با همفکری و اتخاذ راهکارهای مناسب و موثر مشکلات میان خود را حل کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم، با یادآوری اینکه مهمترین منابع درآمدی شهرداری از طریق ساخت و ساز و عوارض است، تصریح کرد: در حال حاضر با رکود ساخت و ساز مواجه هستیم و باید دستگاه ها به شهرداری برای رفع مشکلات موجود کمک کنند.

نایب رییس مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر اینکه شورای ۵۱ نفره متشکل از اعضای شورای شهر و نمایندگان تهران می توانند با همفکری مناسب راهکارهای مناسب برای رفع بدهی های شهرداری را ارائه کنند، ادامه داد: تهران تنها متعلق به شهردار تهران نیست و باید همه باید برای رفع چالش های آن گام بردارند در این رابطه حتی نیاز است مردم نیز با شهرداری همکاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *