majles

هفته آینده؛ بررسی علل افزایش قیمت سکه و طلا در کمیسیون اقتصادی

تصویر روز : عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی علل افزایش قیمت سکه و طلا در کمیسیون متبوعش خبر داد.
به گزارش خانه ملت، سیدحسن حسینی‌شاهرودی  با انتقاد از سیاست‌های دولت به جهت مهار نکردن بازار سکه و طلا، گفت: وضعیت بازار طلا و سکه طی هفته‌های اخیر به‌گونه‌ای شده که هشدار جدی برای تورم در روزهای پایانی سال را می‌دهد و زنگ خطری جدی برای افزایش بی‌رویه قیمت‌ها به صدا درآمده است.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، بحران ایجاد شده در بازار سکه و طلا را موقتی دانست و اظهار داشت: بهتر است متقاضیان برای خرید سکه و طلا فعلا دست نگه دارند و کمی تأمل کنند، البته در وضعیت موجود شاهد رواج و رونق بازار واسطه‌گری هستیم که این موضوع به هیچ‌وجه به نفع اقتصاد کشور نیست.

نماینده مردم شاهرود در مجلس از ورود کمیسیون اقتصادی مجلس به حباب ایجاد شده در بازار سکه و طلا خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای بررسی علل افزایش قیمت سکه و طلا در کمیسیون اقتصادی مجلس انجام شده است.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در هفته آینده و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، مسئله افزایش قیمت طلا و سکه را با حضور مسئولان بانک مرکزی و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس بررسی کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *