bankdari eslami

بزرگ ترین همایش بانکداری اسلامی جهان شروع بکار کرد

تصویر روز : بیست و چهارمین دوره کنفرانس بانکداری اسلامی جهان به مدت ۳ روز در بحرین شروع بکار کرد.

به گزارش ایبِنا به نقل از ترید عربیا، بزرگ ترین و معتبرترین گردهمایی بانکداری اسلامی و رهبران فاینانس در جهان با حضور بیش از یکهزار و ۳۰۰۰ نفر از فعالان پیشگام جهانی، سهام داران، نوآوران و سیاستگذارن در این صنعت در بحرین شروع بکار کرد.

بیست و چهارمین دوره کنفرانس بانکداری اسلامی جهان در هتل «آرت روتانا» در جزایر «امواج» بحرین تا ششم دسامبر (پانزدهم آذرماه) دایر است.
شعار امسال کنفرانس بانکداری اسلامی، «محرک های رشد اقتصادی و ریسک ها: سیاستگذاران و رگولاتورها» است. و تمرکز بر روی هدایت پلت فورم هوشمند مالی برای توسعه اقتصاد بازارهای کشورهای خاورمیانه، شمال آفریقا و آسیا شرقی بر پایه دانش است.

قرار است در این همایش پنل هایی با رویکرد بررسی بازارهای سرمایه پویا، پایدار، رشد منصفانه و حساب شده، فناوری های اختلال کننده احتمالی، افق های جدید برای فاینانس اسلامی، حاکمیت محیطی و اجتماعی، مالیات بر ارزش افزوده و تاثیر پیشرفت های اخیر اقتصادی و سیاسی در جهان است.
همچنین این کنفرانس بعنوان یک قطب نما برای فاینانس اسلامی و صنعت بانکداری عمل می کند؛ ضمن اینکه شرکت کنندگان بر روی تولید بینش های خلاقانه بمنظور کمک برای هدایت این نوع از صنعت بانکداری در بحبوحه پیچیدگی های سیستم مالی جهانی متمرکز می شوند.

1 thoughts on “بزرگ ترین همایش بانکداری اسلامی جهان شروع بکار کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *