هواپیمایی اتحاد خط هوایی سال ۲۰۱۶

تصویر روز: عنوان خط هوایی سال ۲۰۱۶ با ارزیابی و مطالعه دقیق بیش از یکصد خط هوایی در سراسر جهان به اتحاد اعطا شده و جایزه ویژه آن در چهل و دومین مراسم سالیانه جوایز بهترین دستاوردهای سال خطوط هوایی جهان که در تاریخ ۱۵ فوریه سال ۲۰۱۶ در سنگاپور برگزار می گردد به این خط هوایی اعطا خواهد شد.

دریافت این جایزه نتیجه مدیریت صحیح و علمی و رشد و توسعه یکپارچه و پایدار اتحاد در صنعت هوا نوردی می باشد. لازم به ذکر است که کلیه زوایا و جنبه های خطوط هوایی در پروازهای مسافری، سرویس های زمینی و فرودگاهی و پروازهای باری جهت انتخاب خط هوایی سال ۲۰۱۶ مورد ارزیابی دقیق و مقایسه قرار گرفته اند.

اتحاد در سال ۲۰۱۵ با افزودن شش مسیر جدید، تعداد کل مقاصد پروازی خود را به ۱۱۶ مقصد در سراسر جهان افزایش داده و با دریافت اولین هواپیماهای بوئینگ ۷۸۷ دریم لاینر و ایرباس A380 خود، تعداد کل هواپیماهای ناوگان تجاری اش را به ۱۲۰ فروند رسانده است. پیش بینی می شود تا پایان سال جاری میلادی تعداد کل مسافران امسال اتحاد به ۱۷ میلیون نفر بالغ گردد که نسبت به سال گذشته افزایشی بیش از دو میلیون نفر را ثبت خواهد کرد.
علاوه بر این در ماه جاری میلادی اتحاد موفق به کسب عناوین  “بهترین فرست کلاس” و “بهترین خط هوایی دور پرواز” در خاورمیانه و آفریقا از پورتال airlineratings.com شده است. پورتال یاد شده تنها پورتال جامع درجه بندی خدمات و ایمنی خطوط هوایی در سراسر جهان می باشد.

اتحاد خط هوایی ملی امارات متحده است که در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده و مرکز آن در ابوظبی واقع است. اتحاد پرواز های خود به تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران را از دسامبر سال ۲۰۰۶ آغاز نموده و در حال حاضر با ۱۰ پرواز در هفته تهران و ابوظبی را به یکدیگر متصل می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *