forosh khodro

پس لرزه های خبر افزایش قیمت بنزین در بازار خودرو

تصویر روز: سکوت بازار خودرو در برابر احتمال افزایش قیمت سوخت در سال ۹۷ در حالی ایجاد شده که سایپا در این شرایط فروش سراتو را متوقف کرده و این خودرو در بازار با رشد ۲میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته با قیمت ۱۰۹میلیون تومان فروخته می‌شود.
انتشار خبر احتمال افزایش قیمت بنزین به بیش از ۱۵۰۰ تومان در سال ۹۷ آن‌هم از سوی سخنگوی دولت کافی است تا در بازار خرید و فروش خودرو شاهد نقل قول‌های مختلفی درمورد تغییرات قیمت باشیم. البته هنوز بازار واکنش جدی نسبت به این موضوع نشان نداده و حتی فروشندگان خودرو معتقدند خودرو به‌اندازه کافی گران شده و بازار دیگر کشش افزایش قیمت بیشتر را ندارد.

کنار این موضوع صحبت‌هایی مبنی بر گرانی خودروهای کم‌مصرف هم مطرح است که در این رابطه هم هنوز نمی‌توان پیش‌بینی قطعی را اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، سکوت بازار خودرو در برابر احتمال افزایش قیمت سوخت در سال ۹۷ در حالی ایجاد شده که سایپا در این شرایط فروش سراتو را متوقف کرده و همین امر باعث شده تا قیمت این خودرو در سطح بازار افزایش پیدا کند. امروز سراتو با رشد ۲ میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته با قیمت ۱۰۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد. سوزوکی هم با رشد ۸ میلیون تومانی با قیمت ۱۵۰ میلیون تومان و ال۹۰ با گیربکس جدید با رشد ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

1 thoughts on “پس لرزه های خبر افزایش قیمت بنزین در بازار خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *