139610090008766365024178779

قدردانی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از بانک صنعت و معدن

تصویر روز: قائم مقام وزیر راه و شهر سازی از همکاری بانک صنعت و معدن در خصوص تامین منابع مالی خرید هواپیماهای جدید قدردانی کرد.

به گزارش تصویر روز اصغر فخریه کاشان در حاشیه مراسم ورود دو فروند ATR به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: خرید هواپیما از غرب در شرایط کنونی کاری بسیار دشوار است زیرا غربی ها تلاش می کنند در این مسیر مانع ایجاد کنند.

به گفته وی دفاتر حقوقی آنان نیز درحال رصد این قرارداد ها هستند تا ضمن مانع تراشی ، متوجه شوند که منابع مالی خرید هواپیماهای جدید از چه کانال هایی عبور می کنند تا در این زمینه اخلال ایجاد کنند.

وی گفت: شیوه خرید هواپیماهای جدید در تاریخ ایران ثبت خواهد شد و در این خصوص تلاش های صورت گرفته توسط شرکت ایران ایر، نظام بانکی و وزارت راه برای همگان مشخص خواهد شد.

فخریه کاشان تصریح کرد: مسئولان بانک صنعت و معدن از جمله مدیر عامل و اعضای هیات مدیره با تلاش و کوشش فراوان و برگزاری جلسات متعدد شبانه روزی کمک شایانی برای تامین منابع مالی خرید هواپیماهای جدید انجام دادند.

 قائم مقام وزیر راه و شهر سازی تصریح کرد: ایران ایر باید با انتخاب مسیر های جدید و افزایش درآمد ، بدنبال پرداخت اقساط هواپیما های جدید باشد چرا که این هواپیماها قسط دارد و زمانی این اقساط بازپرداخت می شود که ایران – ایر سودده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *