درآمد مخابرات از پیامک های نوروزی ۱۱ میلیارد کم شد

تصویر روز: وزارت ارتباطات درباره آمار مبادله پیامک های نوروزی اعلام کرد: در نوروز ۹۳، ۲۷ میلیارد پیامک رد و بدل شد که در نوروز ۹۴ این رقم به ۱۹ میلیارد پیامک رسید و در نوروز امسال حدود ۸ میلیارد پیامک، میان مشترکان مبادله شده است.

محمد رضا فرنقی زاد گفت: بر مبنای سامانه های نظارت برخط و پایش های میدانی، سامانه ثبت شکایت های مشترکین و گزارش های رسیده نوروز ۹۵ ، ارائه خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات با کمترین اختلال انجام شد.

وی در خصوص آمار مبادله پیامک های نوروزی از سوی اپراتورها اظهار کرد: در نوروز ۹۳، ۲۷ میلیارد پیامک رد و بدل شد و در نوروز ۹۴ این رقم به ۱۹ میلیارد پیامک رسید، درحالی که در ایام نوروز امسال، حدود ۸ میلیارد پیامک، میان مشترکان مبادله شد.

به گزارش فارس، وی به تغییر ذائقه و رویه مصرف مشترکان از وسایل ارتباطی، اشاره کرد و گفت: کاهش آمار پیامک ها به نسبت سال های گذشته، نشان از اقبال بیشتر مشترکان به سمت شبکه های اجتماعی و برخورداری از اینترنت موبایل بوده است به طوری که استفاده از اینترنت تلفن همراه، افزایش ۳/۵ برابری را نشان می دهد.

وی به ارائه خدمات بهینه توسط اپراتورها اشاره کرد و گفت:‌ خوشبختانه کمیته ستاد نوروزی حوزه ICT نیز، در نهایت دقت و مسوولیت، ارائه خدمات با کیفیت به مشترکان را دنبال کرد که در نهایت موجب شد ارائه خدمات بدون وقفه به مشترکان، به خوبی انجام شود و نوروز ۹۵، نوروزی با کمترین اختلال ارتباطی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *