estaghlal

طلسم تساوی‌های شاگردان شفر شکست

تصویر روز : شاگردان وینفرد شفر پس از چند تساوی و از دست دادن امتیازهای تاثیرگذار برابر پارس جنوبی به یک برد پرگل دست پیدا کردند تا موقعیت شان در بالای جدول را تثبیت کنند.

روز دوم از هفته بیست و یکم هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ امروز پنجشنبه  با دیدار تیم های استقلال و پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی تهران پیگیری شد که این دیدار با برتری ۴ بر صفر استقلال به پایان رسید. سرور جپاروف(۶ – پنالتی)، بهنام برزای(۳۱) و علی قربانی(۴۸ و ۶۶) برای استقلال گل زدند.

هنوز بازی روال عادی خود را پیدا نکرده بود که حرکت مهدی قائدی پشت محوطه جریمه و سرنگونی او داخل محوطه از سوی کرمانشاهی داور مسابقه پنالتی تشخیص داده شد. این ضربه پنالتی را سرور جپاروف در دقیقه ۶ به گل تبدیل کرد تا آبی ها با روحیه بهتری به کار ادامه دهند.

چهار دقیقه بعد از این صحنه پژمان منتطری درون محوطه جریمه روح الله سیف اللهی مهاجم پارس را با خطا سرنگون کرد اما داور به مهاجم پارس به خاطر اعتراضش کارت زرد داد. عصبانیت بازیکنان و نیمکت نشینان پارس به این تصمیم داور برای دقایقی بازی را تحت تاثیر قرار داد و مهدی تارتار تیمش را به بیرون از زمین هدایت کرد اما لحظاتی بعد بازی ادامه پیدا  کرد.

با این حال این پایان کار نبود و روح اله سیف اللهی در دقیقه ۲۱ به خاطر دومین خطا از داور کارت زرد را گرفت تا اخراج شود و کار برای شاگردان تارتار سخت تر از قبل شود. در دقیقه ۳۱ بهنام برزای با عبور از مدافعان حریف گل دوم را به ثمر رساند تا کار تیم پارس برای ادامه بازی دشوار شود.

شروع نیمه دوم هم برای استقلال مانند نیمه اول بود اما این بار یک گل درست و بدون حرف و حدیث به ثمر رسید. در دقیقه ۴۸ این دیدار علی قربانی روی حرکت خوب مهدی قائدی درون محوطه جریمه با ضربه ای دقیق دروازه فروزان را باز کرد.

پارس جنوبی که در نیمه دوم با یک یار کمتر به امید رسیدن به گل وارد زمین شده بود با این گل عملا امیدهایش برای رسیدن به تساوی را از دست داد. خصوصا اینکه در دقیقه ۶۶ بازهم علی قربانی روی پاس خوب وریا غفوری گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.  به گزارش مهر، در دقیقه ۷۳ داور به سود پارس جنوبی یک ضربه پنالتی اعلام کرد که این ضربه را امید سینک زد اما سیدمهدی رحمتی آن را مهار کرد تا شاگردان تارتار بهترین فرصت رسیدن به گل را از دست بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *