belgori.eghtesad novin

ارزش آفرینی برای مشتریان اولویت اول بانک اقتصادنوین است

تصویر روز: مدیرعامل بانک اقتصادنوین درجمع کارکنان سرپرستی و شعب منطقه ۶ استان‌های این بانک در شهر کرمان، ارزش آفرینی برای مشتریان را اولویت اول بانک اقتصادنوین دانست و گفت: جذب مشتریان ممتاز و سود آور و ارائه طرح‌های خلاقانه باید در اولویت کاری همکاران شعب ما قرار بگیرد.

به گزارش تصویر روز علیرضا بلگوری مدیرعامل این بانک، در جمع مسئولان و کارکنان این سرپرستی، با اشاره به اهمیت مشتری و تکریم ایشان اظهار داشت: سازمان‌ها زمانی می‌توانند به صورت پایدار رشد و توسعه پیدا کنند که منافع تمامی ذ‌‌ی‌نفعان در آنها تامین شود و در این راستا تمامی تلاش‌ها باید در مسیری سوق داده شود که انجام هرگونه عملیاتی با مشتریان مبتنی بر سود طرفین باشد.

وی بر توسعه محصولات و خدمات بانک در راستای فراهم آوردن امکانات و تسهیلات بیشتر برای مشتریان تاکید و خاطر نشان کرد: شعب بانک به عنوان یکی از مهمترین نقاط تماس بانک با مشتریان نقش بسیار مهمی در شناسایی نیاز مشتریان دارند و باید خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان ممتاز و سود آور ارائه نمایند.

بلگوری، واکنش سریع، صحیح و حرفه‌ای نسبت به شرایط متغیر محیطی را بسیار حیاتی دانست و گفت برای تحقق این مهم باید روحیه مطالبه‌گری در همکاران شعب بانک افزایش یابد و واحدهای ستادی نیز با سرعت و صراحت بیشتری پاسخگوی مطالبات همکاران شعب و سرپرستی‌ها باشند.

وی در ادامه ضمن تشریح منابع درآمدی بانک‌ها اظهار داشت: در شرایط فعلی اولویت ما افزایش سهم درآمدهای کارمزدی و غیر مشاع از کل درآمدهای بانک است و به دنبال آن هستیم تا با استفاده از ظرفیت شرکت‌های گروه اقتصادنوین نظیر شرکت‌های بیمه نوین، تامین سرمایه نوین، پرداخت نوین و صرافی اقتصادنوین، ضمن ایجاد هم افزایی، طیف جامعی از خدمات پولی و بانکی با کیفیت را به مشتریان ارائه دهیم.

خاطر نشان می‌سازد این ششمین سفر علیرضا بلگوری در شش هفته اخیر برای دیدار با همکاران شعب و سرپرستی‌های مناطق استان‌ها بود که در آن علاوه بر جمعی از مدیران ارشد بانک اقتصادنوین کریمخان ‌زند مدیرعامل شرکت بیمه نوین، معدل مدیرعامل شرکت پرداخت نوین، خورسند مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی بانک اقتصادنوین و سیفی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری عمران و توسعه پایدار ایرانیان نیز حضور داشتند.

در ادامه این بازدید، مدیرعامل بانک اقتصادنوین به همراه مدیران ارشد این بانک، با حضور در شعب تحت پوشش این سرپرستی، با همکاران این شعب دیدار و از نزدیک در خصوص مسایل مختلف بانکی با ایشان گفت‌وگو کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *