big deli semnan

تلاش بانک ملت برای تحقق اقتصاد مقاومتی

تصویر روز : مدیرعامل بانک ملت در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی سمنان، با حضور وزیر اقتصاد و مقامات استانی، گزارش عملکردی از فعالیت این بانک در سمنان و ایفای مسئولیت های اجتماعی در این استان ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی سمنان که با حضور دکتر کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی و هیات همراه و مقامات استانی سمنان برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: با توجه به اینکه تامین مالی در کشور ما بانک محور است ما به عنوان مسوولین شبکه بانکی کشور خود را ملزم می دانیم به عنوان بازوی اقتصادی دولت محترم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی قدم برداریم.

دکتر بیگدلی با اشاره به این موضوع که بیش از ۸۰ درصد منابع ما در اختیار واحدهای اقتصادی و برای تقویت اشتغال است گفت: در این راستا بانک ملت بالاترین میزان مصارف و اعطای تسهیلات در سطح کشور را داشته است و از لحاظ منابع نیز رتبه دوم را دارا هستیم.

مدیرعامل بانک ملت عملکرد بانک ملت در سطح استان سمنان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: ۹۶ درصد منابع بانک در این استان به صورت تسهیلات به واحدهای اقتصادی و کسب و کارها اعطا شده است و در صورت لزوم برای تقویت تولید و اشتغال آماده ایم از منابع دیگر نیز برای اعطای تسهیلات به بنگاه های اقتصادی سمنان کمک کنیم.

دکتر بیگدلی با اشاره به تاکیدات دکتر کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی، تصریح کرد: هم اکنون نیز آمادگی داریم به واحدهای اقتصادی تولیدی در بخش های مختلف اعم از صنعت و کشاورزی و واحدهای فعال یا نیمه فعال که نیاز به سرمایه در گردش دارند تسهیلات ارائه دهیم.

براساس این گزارش، مدیرعامل بانک ملت در این جلسه، گزارشی از فعالیت های بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی در استان سمنان از جمله مجتمع آموزشی بانک ملت در شهرستان سرخه، پروژه خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، خانه بهداشت شاهرود و خانه بهداشت حسن آباد دامغان نیز ارایه کرد.

گفتنى است در این سفر، مدیرعامل بانک ملت در افتتاح چندپروژه و بازدید از شرکت عقاب افشان سمنان وزیر اقتصاد را همراهى کرد.
این گزارش حاکی است، حیدری معاون مدیرعامل، صابریان مدیر کل روابط عمومی و معصومی مدیر شعب سمنان در این جلسه مدیرعامل بانک ملت را همراهی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *