koshti

نتایج نهایی و فینال کشتی آزاد جام تختی مشخص شد

تصویر روز: سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان‌پهلوان تختی که از روز گذشته در سالن پور شریفی تبریز آغاز شده بود، ظهر امروز به پایان رسید و به ترتیب نتایج زیر به دست آمد.

وزن ۵۷ کیلوگرم:

حمید خلیلی پس از شکست ۷-۳ مقابل میرهان جبوریان از ارمنستان به عنوان پنجمی دست پیدا کرد.

 نادر حاج آقانیا نیز در فینال با نتیجه ۱۱-صفر از بخبایار اردنبات مغولستانی شکست خورده و به مدال نقره دست پیدا کرد.

وزن ۶۱ کیلوگرم:

محمد رمضان پور در فینال با نیورهان اسکرابین از بلاروس مسابقه داد و با نتیجه ۱۲-۲ شکست خورد تا مدال نقره این وزن را از آن خود کند.

محمد ملکی نیز با نتیجه ۵-صفر سندیپ تومار از هند را ضربه فنی کرد و به مدال برنز دست یافت. گئورگی روازیشویلی از گرجستان نیز به مقام سوم مشترک دست پیدا کرد.

وزن ۶۵ کیلوگرم:

مرتضی قیاسی در فینال این وزن به مصاف تولگا تامور از مغولستان رفت و با نتیجه ۵-صفر شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

بهنام احسان پور نیز با نتیجه ۱۲- صفر ارنازار قزاقستانی را شکست داده و به همراه واسیل شوپتار از اوکراین به مقام سوم مشترک دست پیدا کرد.

وزن ۷۰ کیلوگرم:

محمدرضا سرگو در این وزن مقابل سمن رادولوف از اوکراین قرار گرفت و در حالی که مسابقه با نتیجه ۵-۵ به پایان رسید، بر اساس قانون کسب آخرین امتیاز، شکست خورد و به رده پنجم مشترک با منصور سیرگاک اولو از قزاقستان دست پیدا کرد.

در این وزن انس اوسلو از ترکیه قهرمان شد.

وزن ۷۴ کیلوگرم:

در این وزن، حامد رشیدی به مصاف دوولتمیرات از ترکمنستان رفته و این کشتی‌گیر را با نتیجه ۶-یک شکست داد و به‌صورت مشترک با یاکوب گور از ترکیه به مقام سوم دست یافت.

علی پاشا از بلغارستان در این وزن به مدال طلا دست یافت.

وزن ۷۹ کیلوگرم:

امید حسن تبار در فینال با میهالی ناگی ازمجارستان مسابقه داده و با نتیجه ۸-صفر پیروز شد تا نخستین طلای ایران در این رقابت ها کسب شود.

محمد متقی نیا نیز با نتیجه ۵-۴ عبدالقادر اوزمن از ترکیه را شکست داده و به مدال برنز دست پیدا کرد. متقی نیا به همراه مراد سلیمان اف از جمهوری آذربایجان در جایگاه سوم این وزن ایستاد.

وزن ۸۶ کیلوگرم:

کامران قاسم پور در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم با نتیجه ۵-۴ احمت بیلیسی از ترکیه را شکست داده و به قهرمانی این وزن دست یافت.

در این وزن مسعود مددی با نتیجه ۷-۳ باخودور کودیرف از تاجیکستان را شکست داده و به‌صورت مشترک با قادژی مراد از جمهوری آذربایجان در جایگاه سوم ایستاد.

وزن ۹۲ کیلوگرم:

در فینال این وزن ارشک محبی با نتیجه ۳-۳ و با توجه به قانون کسب امتیاز پایانی، مقابل ابراهیم بلوکباشی از ترکیه شکست خورده و مدال نقره را بر گردن آویخت.

محمدجواد ابراهیمی نیز با پیروزی ۲-یک مقابل حسین شهبازی به همراه باتزول مغولستانی به مقام مشترک سومی دست پیدا کرد.

وزن ۹۷ کیلوگرم:

در فینال این وزن، امیر محمدی با رضا ییلدیریم از ترکیه مسابقه داد و موفق شد با نتیجه ۶ – یک حریف خود را شکست داده و به مدال طلا دست پیدا کند.

دانیال شریعتی نیز با نتیجه ۹-۶ از کشتی‌گیر قزاقستانی شکست خورد. اباذر اسلامی نیز با نتیجه ۱۰-۸ از رمان باکیرف شکست خورد تا به همراه شریعتی به مقام پنجم مشترک دست پیدا کند.

وزن ۱۲۵ کیلوگرم:

احمد میرزاپور با نتیجه ۱۰- صفر فرخود آناکولوف را شکست داده و به همراه لخاگواگرل از مغولستان به رده سوم مشترک دست پیدا کرد.

در فینال این وزن نیز، پرویز هادی موفق شد جعفر شمس ناتری را با نتیجه ۳-صفر شکست داده و به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *