havapima

۱۲فرودگاه در آستانه نوروز روادید الکترونیکی صادر می کند

تصویر روز : قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از ابلاغ دستورالعمل آمادگی فرودگاه ها برای تسهیل سفرهای نوروزی و افزایش شمار فرودگاه های صادرکننده روادید الکترونیکی خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از  تارنمای شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، «حسین اسفندیاری» گفت: برای تسهیل امور گردشگران خارجی در ورود به کشور و بازدید از شهرها و اماکن تاریخی و فرهنگی، با همکاری وزارت امور خارجه و سایر سازمان های مسوول، امکان صدور روادید الکترونیکی در ۱۲ فرودگاه شامل تبریز، بندرعباس، امام خمینی(ره)، اصفهان، شیراز، مشهد، کرمان، اهواز، بوشهر، ارومیه، کیش و قشم فراهم شد.
اسفندیاری با اشاره به ابلاغ دستورالعمل آمادگی فرودگاه ها برای تسهیل سفرهای نوروزی ادامه داد: بر اساس این دستورالعمل، فرودگاه ها باید به محیط های مناسبی برای سفرهای نوروزی تبدیل شوند.
به گفته وی، برای استقبال از مسافران نوروزی در فرودگاه های کشور اقداماتی مانند آمادگی فنی و عملیاتی و بررسی دوره ای دستگاه ها انجام شده است.
اسفندیاری از زیباسازی محیط ترمینال ها و محوطه ها خبر داد و افزود: امکانات ویژه بازی و تفریح برای کودکان در فرودگاه هایی که مقصد گردشگری و سفرهای نوروزی به شمار می رود، درنظر گرفته شده است و طرح های ابتکاری مانند پهن کردن سفره هفت سین و اجرای مراسم آیینی در فرودگاه ها انجام می شود.
به گزارش ایرنا، سفرهای نوروزی از بیست و پنجم اسفندماه آغاز می شود و تا پانزدهم فروردین ماه سال آتی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *