saraf electoronic

صراف الکترونیک آمد

تصویر روز : مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت با اعلام نصب اولین دستگاه صراف الکترونیک کاملا مکانیزه در ایران، از برنامه ریزی برای فعال سازی دستگاه دیگر در مشهد مقدس برای ارایه ارزهای دینار عراق و کویت خبر داد.
به گزارش ایپنا ، هادی سپانلو ، با اعلام نصب و راه اندازی اولین دستگاه صراف الکترونیک ایران در هتل عباسی اصفهان، گفت: با انتقال دستگاه به شهر اصفهان و انجام تست های نهایی و همچنین رفع برخی نواقص کوچک، دستگاه از روزهای آینده آماده ارایه خدمات مکانیزه به اتباع خارجی است.

مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت اظهارداشت: پیش بینی می شود به دلیل آشنایی اتباع خارجی با استفاده از اینگونه کارت ها و همچنین تعداد پُرشمار گردشگران خارجی در ایران، استقبال مناسبی از دستگاه صراف الکترونیک صورت پذیرد.

سپانلو ادامه داد:‌ انتظار این است که بخش خصوصی و صرافی ها برای گسترش فعالیت در این بخش ورود کنند و تاکنون نیز ۴ صرافی برای فعالیت در این بخش و استفاده از دستگاه صراف الکترونیک اعلام آمادگی کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه بعدی بانک ملت هماهنگی برای نصب دستگاه صراف الکترونیک در مشهد مقدس است که این قابلیت نیز وجود دارد که بتوانیم علاوه بر دلار و یورو که هم اکنون در دستگاه صراف الکترونیک اصفهان قابل پرداخت است، دینار عراق و کویت را نیز ارایه کنیم.

این مقام مسئول در بانک ملت تصریح کرد: در حال حاضر، تا سقف هزار دلار و یا یورو در قالب صراف الکترونیک امکان ارایه ارز به خارجی ها است که این امکان وجود دارد که سقف پرداخت ها تا ۵ هزار دلار و یا یورو نیز افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *