201612100989070193 Orig

تصمیم گیری برای سکان داری وزارت راه هفته آینده انجام می شود

تصویر روز: عضو کمیسیون عمران مجلس، از بررسی جزییات سانحه هواپیمای تهران-یاسوج و طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

علیم یارمحمدی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، از بررسی جزییات سانحه هواپیمای تهران-یاسوج و طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس خبر داد و گفت: نخستین جلسه کمیسیون عمران مجلس در یک شنبه هفته آینده این دو موضوع با حضور آخوندی و برخی معاونان وی بررسی خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه احتمال ارسال سوال از وزیر راه و شهرسازی به صحن علنی مجلس زیاد است، افزود: تاکنون دو بار کمیسیون عمران مجلس با مدیریت، طرح استیضاح وزیر را در کمیسیون بررسی کرده اما اکنون با توجه به حجم نارضایتی ها نمایندگان به اقناع از طرح در کمیسیون رضایت نخواهند داد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وقوع سوانح هوایی در همه کشورها رخ می دهد اما عدم هماهنگی زیرمجموعه های وزارت راه این بار دیگر به اوج خود رسیده است.

وی با بیان اینکه فضای جامعه و مجلس پس از سقوط هواپیمای تهران-یاسوج ملتهب شده است، افزود: کمیسیون عمران مجلس طبق آیین نامه داخلی در مورد طرح استیضاح آخوندی تضمیم گیری خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه بی توجهی به مسئولیت ها و ناهماهنگی های رخ داده در بدنه وزارت راه و شهرسازی در ماه های اخیر مشکلات عدیده ای را برای کشور ایجاد کرده است، گفت: متاسفانه ضعف دقت در بدنه این وزارتخانه اعم از استعلام وضعیت آب و هوایی و ارتباط مناسب با سایر دستگاه ها حوادث بسیاری را رقم زده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: پس از برگزاری جلسه هفته آینده تصمیم گیری نهایی در خصوص سکان داری وزارت راه و شهرسازی صورت خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *