مرگ مغزی یک نفر در کیش بر اثر مشروبات الکلی

خبرگزاری میزان: دادستان عمومی و انقلاب کیش با تأیید مرگ مغزی یک نفر در جزیره کیش در اثر مصرف مشروبات الکلی اظهار داشت، متاسفانه طبق آمار ارایه شده تاکنون حدود ١٨ نفر با دارا بودن علایم مشابه به بیمارستان کیش مراجعه کرده اند که طبق آزمایشات اخذ شده از این افراد وجود اسید در خونشان تایید شده که ناشی از مصرف مشروبات الکلی بوده است.

عباسی دادستان کیش در گفت و گو با میزان، ضمن تاکید بر این موضوع که مصرف مشروبات الکلی طبق شرع مقدس حرام و در قانون مجازات اسلامی نیز فعل مجرمانه بوده و برای آن مجازات تعیین شده است اظهار داشت: شهروندان و گردشگران محترم به فرامین شرعی و قانونی عمل نموده و از مصرف مشروبات الکلی جدأ پرهیز کنند.

این مقام قضایی در ادامه افزود: در رابطه با این موضوع پرونده قضایی تشکیل شده و تاکنون نیز سه نفر از عوامل توزیع مشروبات الکلی در جزیره کیش شناسایی و دستگیر شده اند.

دادستان کیش همچنین گفت: حدودا سیصد لیتر مشروبات الکلی دست ساز نیز در سه نقطه کشف و معدوم شده است و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

گفتنی است دادستان کیش به همراه سرگرد رحمانی رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کیش در محل بیمارستان حضور یافته و ضمن صحبت با کادر درمانی و قربانیان موضوع را از نزدیک رصد و پیگیری کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *