soghot yasoj

آخرین جزئیات از سانحه هوایی

تصویر روز : سرپرست اورژانس کشور با اشاره به اینکه هواپیمای آسمان که دچار سانحه شده حدود ۶۰ مسافر داشته است، گفت: این هواپیما در محدوده سمیرم سقوط کرده است.

به‌گزارش  فارس؛ ساعت ۸ صبح امروز یک فروند هواپیمای مسیر تهران ـ یاسوج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان پس از پرواز از مهرآباد به سمت یاسوج از رادار خارج شده است.

۱۱٫۴۶/ به گفته مسئولان شرکت هواپیمایی کشوری همه مسافران این پرواز جان باخته‌اند.

۱۱٫۴۵/ این پرواز ۶۰ مسافر داشته که یکی از آنها کودک بوده است. ۲ مهماندار و ۲ نفر امنیت پرواز و دو خلبان و کمک نیز در این پرواز بوده‌اند که جمعا ۶۶ نفر می‌شوند.

کاپیتان فولاد خلبان پرواز تهران یاسوج
folad

۱۱٫۴۴/ اسامی سرنشینان این هواپیما به شرح ذیل است:

احمد غلامی، مژگان نظری، حسین رستمی، مریم عابدی، احمد انواری، محمد برزگری، رویا داخته، مجیداسلامی، مهدی قرالی، حسن‌رضا قرالقی، زیبا گلیپور، زهرا ایمانی‌مهر، عبدالرضا کردی، محمد نجات، محمدصادق نوری، امیر پورشعبان، فهمت صالح‌پروار، بهروز شریف‌کاظمی،

۱۱٫۴۲/ سخنگوی اورژانس کشور: ۵ بالگرد اورژانس در حال جستجوی لاشه هواپیما هستند. امکان اعزام آمبولانس به دلیل صعب العبور بودن منطقه کوهستانی وجود ندارد

۱۱٫۴۱/ تیم های زمینی اورژانس به محل سقوط هواپیما رسیده اند.

۱۱٫۳۸/ معاون امداد و نجات هلال‌احمر اصفهان گفت: به دلیل نزدیکی استان فارس، بالگردها را از استان فارس درخواست کرده‌ایم.

۱۱٫۳۳/ فرماندار سمیرم: هنوز نمیدانیم که هواپیما در سمیرم سقوط کرده یا در دنا/ اطلاعات اورژانس را ما نداریم/ تا دقایقی دیگر عازم منطقه می‌شویم.

۱۱٫۳۰/ یک مقام مسئول شرکت آسمان: هواپیمای این شرکت به کوه دنا برخورد کرده و سقوط این هواپیما تایید می‌شود. تیم‌های جست‌وجو به محل حادثه اعزام خواهند شد.
حادثه در روستای کهنگان از توابع پادنا در ۱۲۰ کیلومتری سمیرم اتفاق افتاده است.

۱۱٫۲۵/ اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان در حال اعزام به منطقه جهت بازدید هستند؛ از آن‌جایی که محل حادثه کوهستانی است، رسیدن به محل حادثه دشوار است.

۱۱٫۱۷/ مجتبی خالدی در ارتباط با آخرین جزئیات سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج در سمیرم گفت:‌هنوز لاشه هواپیمای سانحه دیده پیدا نشده و به احتمال زیاد هواپیما در محدوده سمیرم سقوط کرده است.

۱۰٫۴۹/ پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در ارتباط با جزئیات سقوط هواپیمای آسمان اظهار داشت: این حادثه مربوط به هواپیمایی تهران ـ یاسوج بوده که از صبح امروز از رادار خارج شده و در منطقه سمیرم سقوط کرده است.

وی افزود: این پرواز ۵۰ تا ۶۰ مسافر داشته و هنوز از وضعیت آنها اطلاعی در دست نیست.

۱۰٫۴۳/ مدیرکل روابط عمومی آسمان در این باره به فارس گفت: فعلا آخرین اخبار این است که این هواپیما از رادار خارج شده است و در حال پیگیری موضوع هستیم.

طباطبایی بیان کرد: در حال حاضر تیم فرودگاهی در تهران و استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیر موضوع است، بسیج نیروها انجام شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال سقوط این هواپیما وجود دارد؟ موضوع را تأیید کرد وگفت: هر احتمالی وجود دارد وهواپیمایی آسمان کماکان پیگیری موضوع است.

این هواپیمای ATR حامل ۶۶ مسافر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *