LG G7 Beauty Shot 04

تمجید از گوشی پرچم‌دار G7 ThinQ ال‌جی

تصویر روز: رسانه‌های معتبر دنیا، گوشی پرچم‌دار G7 ThinQ ال‌جی را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خریداران معرفی کردند.

گوشی G7 ThinQ ، جدیدترین پرچم‌دار شرکت ال‌جی الکترونیکس، بازخوردهای بسیاری مثبتی دریافت کرده است. امکانات اصلی این گوشی از جمله صدا، باتری، دوربین و صفحه‌نمایش ارتقا پیدا کرده و در کنار قابلیت‌های هوش مصنوعی توانسته نظر رسانه‌های بین‌المللی را جلب کند.
رسانه PhoneArena از دوربین این گوشی بسیار تعریف کرد و می‌گوید: گوشی G7 ThinQ ال‌جی، از دو لنز پیشرفته بهره می‌برد که یکی سنسور ۱۶ مگاپیکسلی داشته و با زاویه ۷۱ درجه و دیافراگم f/1.6 تصویربرداری کرده و دیگری با همین سنسور ولی با زاویه ۱۰۷ درجه‌ای و دیافراگم f/1.9 تصویربرداری می‌کند. با این مشخصات گوشی G7 ThinQ به نوعی قدرتمندترین دوربین را در بین دیگر گوشی‌ها دارد. چرا که می‌تواند به وسیله دوربین جلو و عقب عکس‌های پرتره بگیرد.
رسانه Engadget هم نقد مثبتی در مورد لنز عریض این گوشی نوشت و می‌گوید: تازه متوجه شدم که لنز عریض چقدر می‌تواند برای ثبت عکس‌هایی از مناظر نفس‌گیر مثل دره Grand Canyon کارایی داشته باشد.
رسانه Digital Trends نیز با تمرکز روی صفحه‌نمایش Super Bright و پرنور گوشی G7 ThinQ می‌گوید: در حالی که ما نمایشگر G6 با آن همه رنگ، گرما و جزئیات را دوست داشتیم، ولی نمایشگر گوشی G7 ThinQ ال‌جی چیز دیگری است و اصلا نمی‌توانیم آن را با این مدل مقایسه کنیم. رسانه معتبر Forbes هم نوشت: ال‌جی به کاربران این امکان را داده تا نور صفحه‌نمایش را بیشتر از قبل کنند. آن هم به میزان باورنکردنی۱۰۰۰ نیت! امکانی که وقتی تحت نور شدید آفتاب باشید بسیار کاربردی است.
به علاوه رسانه Digital Trends به امکانات صوتی پرچم‌دار جدید ال‌جی و به خصوص بلندگوی Boombox پرداخت. بلندگویی که با استفاده از بدنه داخل گوشی به عنوان اتاق رزونانس، صدای باس بلندتری پخش می‌کند. این رسانه در این مورد می‌گوید: علاقمندان به موسیقی حتما عاشق بلندگوهای Boombox خواهند شد.
همچنین بسیاری از رسانه‌ها از طراحی گوشی G7 ThinQ ال‌جی تعریف بسیار کرده و در تحسین آن گفته‌اند که در کنار ظرافت خاص و باوجود صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی QHD+ FullVsion ، به راحتی در دست قرار می‌گیرد.
رسانه Engadget در این باره می‌گوید: کناره‌ها و پشت گوشی ال‌جی G7 ThinQ انحنای خاصی دارند که باعث می‌شود این گوشی به راحتی در دست قرار بگیرد. همچنین صفحه‌نمایش گوشی با یک خمیدگی ظریف به قاب فلزی گوشی می‌رسد و باعث می‌شود ظاهر گوشی یکدست‌تر شود. همچنین کارشناس Engadget اضافه کرده است که عاشق طیف رنگی صورتی رز مانند مدل G7 ThinQ با رنگ Raspberry Rose شده است.
رسانه PhoneArena هم درباره طراحی می‌گوید: با اینکه گوشی G6 با کنار هم گذاشتن شیشه و فلز ظاهر مدرنی به سری گوشی‌های ال‌جی آورد، مدل G7 ThinQ آن طراحی را از هر لحاظ به اوج رسانده است. رسانه Android Headlines گوشی G7 ThinQ را به عنوان بهترین گوشی معرفی شده در ماه می معرفی کرد و در مورد آن نوشت: اگر به دنبال یک گوشی جدید هستید، حتما گوشی G7 ThinQ ال‌جی را در نظر داشته باشید.
آقای Ha Jeung-uk ، معاون ارشد بخش کسب‌وکار ارتباطات موبایلی ال‌جی می‌گوید: گوشی G7 ThinQ ال‌جی با تقویت امکانات اصلی گوشی که کاربران بیشتر از آنها استفاده کرده و البته امکانات کاربردی هوش مصنوعی سطح جدیدی از تجربه کار کردن با موبایل را عرضه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *