صادرات برق ایران به ارمنستان تکذیب شد

تصویر روز: استاندار آذربایجان شرقی صادرات برق به ارمنستان را خبر دروغ فضای مجازی خواند و گفت: کدام عقل بیدار و منصف می پذیرد که در این فصل از سال و با افزایش مصرف، جمهوری اسلامی ایران اقدام به صادرات برق کند.

به گزارش تصویر روز به نقل از ایرنا، مجید خدابخش در جمع بانوان فعال سیاسی، اقتصادی و اجتماعی استان، نوسانات ارزی، خروج آمریکا از برجام، اغتشاشات دی ماه گذشته و سایر مسایل سیاسی و اقتصادی ماه های اخیر را مورد اشاره قرار داد و افزود: دشمنان پس از این رویدادها منتظر فروپاشی جمهوری اسلامی ایران بودند و برای تحقق بخشیدن به این هدف همچنان با شدت به کارآمدی اقتصادی دولت تدبیر و امید می تازند.

در روزهای اخیر به دنبال قطعی برق در تبریز، اخباری مبنی بر صادرات برق ایران به جمهوری ارمنستان در فضای مجازی منتشر شد.

استاندار آذربایجان شرقی، فعالیت های غیرواقع و بی وقفه فضای مجازی علیه دولت را از جمله توطئه های دشمنان برشمرد و اضافه کرد: اکنون به سبب مشکلات اقتصادی، حملات شدید و سنگینی علیه دولت انجام می گیرد و دروغ هایی به مسئولان نسبت و به شتاب نشر داده می شود.

وی امیدبخشی به آحاد مردم را از جمله ضرورت های کنونی کشور خواند و گفت: هرچند مشکلاتی در جامعه وجود دارد اما نباید تنها به انتشار اخبار منفی تمرکز و از پرداختن به بسیاری از رویدادهای مثبت پرهیز شود.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید از هر گونه انتقاد و پیشنهاد سازنده استقبال می کند، اظهار داشت: اما در این میان برخی از مدیران متاسفانه عقل خود را تعطیل و مثل ربات فکر می کنند و تصمیم می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *