post co

مدیرکل جدید پست سیستان و بلوچستان منصوب شد

تصویر روز: عضو هیئت مدیره در جلسه شورای اداری پست سیستان و بلوچستان گفت: باید ضمن تکیه به توان مجموعه، از وابستگی به کمک‌های دولت رها شویم.

به گزارش تصویر روز،  زرگوش عضو هیئت مدیره که در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان به منظور انتصاب مدیرکل جدید، در شورای اداری پست استان سخن می گفت، افزود: پست سیستان در سال ۹۶ وضعیت مناسبی در کسب درآمد و تحقق پیش بینی ها نداشت، به همین دلیل انتظار می رود امسال با حفظ و تقویت انسجام بین همکاران و به پشتوانه پتانسیل و قابلیت های خوب استان، در سایه مدیریت صحیح و شناخت درست نیازهای مشتریان، سهم پست در بازار رقابت پیش رو افزایش یافته و به جایگاه مناسب تری در بین دستگاه های اجرائی استان به ویژه کیفیت و مشتری مداری دست یابد.

وی سپس گفت: مطالبات معوق از موضوعاتی است که همواره استان ها را دچار چالش می کند، به همین علت انتظار می رود امسال با همت و تلاش مجدانه مسئولان استان برای وصول مطالبات گام های موثری برداشته شود.

عضو هیئت مدیره ارتباطات را از جمله نیازهای اساسی جامعه دانست و گفت: فناوری اطلاعات از مهمترین عوامل توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی جامعه است و همین امر بهترین دلیل برای توجه جدی به گسترش فناوری در کشور است.

وی با تصریح این موضوع که پست یکی از قدیمی ترین سازمان هایی است که همواره در کنار مردم بوده و اعتماد مردم را سرمایه خود می داند اظهار داشت: از مهمترین اهداف مدیران ارشد، توجه ویژه به سرویس های نوین وبا ارزش افزوده، توجه به ارتقا و کیفیت خدمات باجه ای و توجه ویژه به مدیریت هزینه و تلاش برای رسیدن به نقطه سربه سر است تا از این طریق بتوانیم خدمات مناسبتری به لحاظ کیفیت و قیمت به مشتری عرضه کنیم.

زرگوش در پایان ضمن قدردانی از تلاش همکاران برای ارائه خدمات مناسب به مردم گفت: مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره همواره تلاش می کنند تا شرایط معیشتی همکاران ارتقا یافته و رفاه نسبی در شبکه پستی گسترش یابد و برای این منظور نیاز به همکاری و همدلی مجموعه کارکنان داریم.

در ادامه این جلسه زمانی مدیر کل پست استان نیز در سخنانی ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیرعامل در واگذاری این مسئولیت به وی، برنامه های خود را تشریح کرد.

وی نیروی انسانی را مهمترین عامل موثر در پیشبرد اهداف شرکت برشمرد و گفت: استفاده از نیروی انسانی توانمند و متخصص، برنامه محوری و بهره مندی از حداکثر ظرفیت های موجود استان از جمله مواردی است که در اولویت برنامه های مدیریتی پست استان قرار دارد.

زمانی همچنین ایجاد تعامل و ارتباط بهینه دوسویه با ادارات وسازمان ها و توجه مضاعف به بازاریابی وتوسعه بازار را از دیگر برنامه های خود در این سمت برشمرد و گفت: قانونمند نمودن امور اداری و پرداخت ها با هدف افزایش انگیزه همکاران پرتلاش، حاکم شدن تفکر و نگاه اقتصادی در مجموعه، توجه مضاعف به مدیریت هزینه و افزایش بهره وری، پیگیری مطالبات و جلوگیری از ریزش درآمد، ایجاد عدالت محوری، استفاده از ظرفیت بانوان در سیستم های مدیریتی، و بهره مندی از خرد جمعی و مدیریت مشارکتی در تمامی زمینه از دیگر مواردی است که به دنبال پی ریزی آن در مجموعه پست استان هستیم.

در این جلسه از زحمات مرادی سرپرست پست استان جهت قبول مسئولیت در این دوران تقدیر و حکم زمانی به عنوان مدیرکل پست استان به وی اهدا شد.

دیدار عضو هیئت مدیره با معاون استاندار سیستان و بلوچستان

کُرد معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با زرگوش عضو هیئت مدیره ضمن تصریح تاثیر خدمات پستی در افزایش دسترسی به خدمات عمومی گفت: پست بازوی اصلی دولت الکترونیک است .

وی با اشاره به وجود روستاهای دوردست در استان و لزوم بهره مندی ساکنان این نقاط از خدمات پستی گفت: استانداری از طرح هایی که به تسهیل دسترسی مردم به خدمات پستی بیانجامد حمایت کرده و شرایط لازم را فراهم خواهد ساخت.

زرگوش عضو هیئت مدیره نیز در این دیدار بر ضرورت گسترش خدمات پستی در استان تأکید نمود.

وی با اشاره به تاثیر خدمات پستی بر گسترش عدالت اجتماعی و کاهش فساد اداری افزود: مجموعه مسئولان پست استان در راستای تامین هرچه بیشتر رضایت مشتریان و حفظ و تقویت یکپارچکی و وحدت ملی در جامعه تلاش می کنند و در این زمینه آماده همکاری با سایر دستگاه های اجرائی می باشند.

زرگوش با اشاره به ماده ۴۶ برنامه پنجم توسعه کشور و نقش پست به عنوان درگاه ارائه خدمات دولتی به عنوان بازوی اجرایی دولت گفت: امسال یکی از مهمترین اهداف شرکت ملی پست، تقویت زیرساخت های توزیع در روستاهاست به همین دلیل نیاز به همکاری بیشتر استانداری و دهیاری ها برای پیشرفت سریع تر برنامه در این زمینه داریم.

عضو هیئت مدیره بر تحقق شعار امسال یعنی ” حمایت از کالای ایرانی ” تأکید کرد و گفت: برای تحقق شعار سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده می طلبد تا بیش از هر زمان دیگری به تقویت ارتباطات میان دستگاهی و حمایت و پشتیبانی از برنامه ها و اهداف دولتی بپردازیم تا فرصتی مناسب برای خدمات رسانی فراهم آوریم.

دیدار با کارکنان ستادی و بازدید از واحدهای این اداره کل از دیگر برنامه های عضو هیئت مدیره در این سفر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *