shariatmadari.3

دستور فوری برای بررسی پیش‌فروش مشکوک مزدا ۳

تصویر روز: وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به پیش فروش مشکوک و بحث برانگیز مزدا ٣ دستور داد ضمن بررسی این طرح فروش، لیست خریداران اعلام شود.

به گزارش تصویر روز به نقل از تسنیم ، محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت در توئیت خود با اشاره به ابهامات پیش فروش خودروی مزدا ٣ گفت: نحوه پیش فروش مزدا۳ گروه خودروی بهمن به دلیل حاشیه سود و قطع و وصل‌های مشکوک بحث برانگیز شده ،به مرکز روابط عمومی وزارت صمت دستور دادم با همکاری سازمان حمایت از مصرف کنندگان ضمن بررسی روند پیش فروش نسبت به شفافیت لیست خریداران اقدام کند و اگر تخلفی رخ داده به تعزیرات معرفی کنند.

براساس اعلام شرکت بهمن قرار شد فروش اینترنتی مزدا۳ از ساعت ۹ صبح چهارشنبه (٣مردادماه امسال) آغاز شود. اما از همان دقیقه نخست آغاز ثبت‌نام داستان تکراری سرگردانی مردم در خریدهای اینترنتی خودرو تکرار شد و کمتر کسی توانست حتی به سایت فروش گرو ه بهمن دسترسی پیدا کند.

اختلاف قیمت بسیار بالای مزدا۳ از کارخانه تا بازار عاملی شده بود تا مشتریان زیادی به سایت فروش مراجعه کنند اما به اعتقاد فعالان بازار خودرو این فروش سرکاری بوده و کمتر کسی توانست حتی ثبت نام اولیه خرید این خودرو را با موفقیت انجام دهد. در حال حاضر مزدا۳ در بازار ۲۲۰ میلیون تومان معامله می‌شود که در این فروش کارخانه قیمت ۱۴۲میلیون تومانی را برای این خودرو تعیین کرده بود.

دستور فوری برای بررسی پیش فروش مشکوک مزدا ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *