1883e1e8 8a6a 48ad ab7c fe9

گشایش غرفه پست در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۸

تصویر روز: همزمان با آغاز به کار بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ایران(الکامپ)، غرفه پست به روی بازدیدکنندگان گشایش یافت.

به گزارش تصویر روز این نمایشگاه در مراسمی با حضور مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهندس نعمتی معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست و جمعی دیگر از مسئولان آغاز به کار کرد.

شرکت ملی پست در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک ایران که از امروز ششم تا نهم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است؛ همپای سایر شرکت ها و سازمان ها حضور پررنگی دارد.

پست در این نمایشگاه با برپایی غرفه آخرین خدمات، سرویس ها و سایر فعالیت ها و دستاوردهای خود را در حوزه الکترونیک در معرض دید عموم قرار داده است.

تجارت الکترونیک، رهگیری مرسولات، دو پروژه اقتصاد مقاومتی جی نف و سیماک، سرویس های مبتنی بر کدپستی مانند تاییدیه کدپستی و وب سرویس کدپستی، خدمات ویژه شهروندی، پست مستقیم ، پست الکترونیک، پیش ثبت نام و ثبت نام کارت هوشمند ملی، بازار متریال و سامانه اشیاء گمشده و پیدا شده از مهم ترین خدماتی است که در این نمایشگاه به مخاطبان معرفی می شود.

نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ایران بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنایع یاد شده اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه و معرفی می شود و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

گفتنی است، در نخستین روز از گشایش بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۸، مهندس نعمتی معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به همراه اعضای هیئت مدیره، معاون فناوری و جمعی از مدیران ارشد شرکت، از غرفه پست بازدید به عمل آوردند.

تاکید مدیر کل فناوری اطلاعات بیمه مرکزی بر توسعه همکاری پست و بیمه

نعمتی مدیر کل فناوری اطلاعات بیمه مرکزی در بازدید از غرفه پست در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک و دیدار و گفت و گو با میرزایی معاون فناوری اطلاعات و گنجی مدیر کل بازاریابی و طراحی محصول شرکت ملی پست، بر گسترش همکاری های دو مجموعه پست و بیمه مرکزی تاکید کرد.

تشریح دو پروژه ملی جی نف و سیماک و ارایه خدمات شرکت های بیمه ای در بستر پست موضوعات مطرح شده از سوی معاون فناوری اطلاعات و مدیر کل بازاریابی و طراحی محصول در جریان این بازدید بود.

بازدید وزیر ارتباطات آذربایجان از غرفه پست

همزمان با آغاز به کار بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک؛ رامین قلی زاده وزیر راه و ارتباطات جمهوری آذربایجان نیز در غرفه پست حضور یافت و از نزدیک با خدمات نوین الکترونیکی و آخرین دست آوردهای شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران آشنا شد .

غرفه شرکت ملی پست در سالن ۴۱ واقع در طبقه دوم نمایشگاه های بین المللی تهران واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *