talaforoshi

قیمت امروز سکه ، طلا و ارز

تصویر روز: هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت ۴ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۳۱۱ هزار تومان فروخته می‌شود.

 امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز قبل ۴ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان و سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون تومان معامله شد.

هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد کاهش قیمت بود به‌نحوی که در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۶۱ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۱۲۱ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۵۲۰ هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای ۱۸عیار نیز امروز ۳۱۱ هزار تومان ارزشگذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۱۸٫۸ دلار معامله می‌شود.

به گزارش تسنیم ، با سیاست یکسان‌سازی نرخ ارز، دولت و بانک مرکزی از ۲۰ فروردین دلار را با قیمت ۴۲۰۰ تومان تک‌نرخی کرده‌اند؛ این نرخ تا ۳۰ اردیبهشت ثابت بود ولی از ۳۱ اردیبهشت تا امروز نرخ دلار هر روز سیر صعودی را طی می‌کند و از ۴۴۰۷ تومان بیشتر شد.

امروز در بازار آزاد هر یورو ۱۲ هزار و ۸۴۵ تومان و هر پوند با ارزش ۱۴ هزار و ۴۰۴ تومان و درهم امارات ۲۹۸۵ تومان دادوستد می‌شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *