IMG 3749

ادامه کار خوب بانک مهر اقتصاد در خوزستان

تصویر روز: مشاور مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در امور روابط عمومی با حضور در منطقه نهال کاری شده توسط این بانک در منطقه فوق بحرانی ریزگردها در استان خوزستان از نزدیک در جریان روند آبرسانی و نگهداری از نهال های غرس شده قرار گرفت.

به گزارش تصویر روز منصور شیخ الاسلامی – مشاور مدیر عامل در امور روابط عمومی – ضمن حضور در استان خوزستان و بازدید از منطقه ۱۸۰ هکتاری نهال کاری شده توسط بانک در کانون های فوق بحرانی، با قدردانی از تمامی کارکنان اداره امور شعب خوزستان، گفت: برای بیابان زدایی و جلوگیری از ورود ریزگردها، باید تمامی نهادها و سازمان ها احساس مسئولیت کنند تا مشکل مناطق بحرانی مرتفع شود .

مشاور مدیر عامل در امور روابط عمومی خاطر نشان کرد: نهال کاری ۱۸۰ هکتاری بانک مهر اقتصاد اقدامی در راستای مسئولیت های اجتماعی این بانک بوده است و امیدواریم با همکاری سازمان های مرتبط، این طرح با موفقیت به اتمام برسد تا زمینه برای ورود سایر بانک ها و بنگاه های اقتصادی در بحث بیابان زدایی فراهم شود.

شیخ الاسلامی با بیان اینکه سالانه اقدامات بسیار ارزشمندی توسط شبکه بانکی در زمینه مسئولیت های اجتماعی صورت می گیرد، اظهار کرد: مدرسه سازی، آزادی زندانیان، ساخت واحدهای مسکونی برای افراد کم بضاعت و کمک رسانی به هموطنانی که گرفتار بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله شده اند نشانگر نقش مثبت و ارزنده بانک ها در ایفای مسئولیت های اجتماعی آن ها می باشد.

وی با تقدیر ویژه از مدیران و کارکنان خوزستان، ابراز داشت: رئیس و کارکنان اداره امور شعب استان خوزستان علیرغم مشغله های فراوان کاری به صورت مستمر و روزانه با حضور در منطقه نهال کاری شده و سرکشی از نهال های غرس شده ضمن نظارت بر عملیات آبرسانی و آسیب شناسی از موانع و مشکلات پیرامون این حوزه توانسته اند با عشق و علاقه و کار جهادی، منطقه درختکاری شده را حفظ و حراست نمایند.

وی با تأکید بر اهمیت و ارزش خدمت رسانی و کاشت نهال در مناطق فوق بحرانی ریزگردها، گفت: هدف و برنامه ما ادامه این رویکرد است تا در سال های آینده بتوانیم با عملکرد مناسب و قابل قبول، خدمات ارزنده ای برای مردم خوزستان به جای بگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *