saberi

صابریان: همواره به حمایت و هدایت های رسانه ها نیازمندیم

 

تصویر روز: علی اکبر صابریان مدیر کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار، این روز را به فعالان رسانه و خبر تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، صابریان در این پیام با تقدیر از تلاش های خستگی ناپذیر خبرنگاران، گزارشگران، روزنامه نگاران و همه اصحاب رسانه، برای آنها آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.متن پیام به این شرح است:

بسم ا… الرحمن الرحیم

« فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ»
هفده مرداد ماه فرصتی مغتنم برای یادآوری جایگاه والای دانایی، آگاهی و خبر و نیز ارج نهادن بر تلاش و مسوولیت خبرنگاران گرانقدر است.
نظام بانکی کشور هیچ گاه از حمایت ها و هدایت های اهالی رسانه بی نیاز نبوده و قلم فرسایی های خبرنگاران گرانقدر را در نقد یا رسای فعالیت های خود به دیده منت پذیراییم. پیش از این نیز علیرغم برخی هجمه های ناشی از ناآگاهی اندک جریان های داخلی یا خارجی، حرفه ای گرایی و اخلاق مداری شما فرهیختگان، خللی در انعکاس خدمات بانک ملت و تلاش های صادقانه کارکنان این بانک به مردم و جامعه وارد نکرد.
اینجانب با تقدیم پیام تبریک جناب آقای دکتر بیگدلی مدیرعامل محترم بانک ملت، کارکنان و همکارانم در روابط عمومی این بانک، برای یکایک فعالان رسانه، خبرنگاران و گزارشگران کشور آرزوی سلامتی و موفقیت می نمایم.

علی اکبر صابریان
مدیرکل دفترمدیریت و روابط عمومی بانک ملت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *