sahmani.1

سهمانی:خبرنگاران پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند

تصویر روز: دکتر سهمانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«با نام او که به قلم سوگند یاد کرد»
حقیقت نگار هستی، به قلم عزتی ابدی بخشید و این خود مدال افتخاری بزرگ برای صاحبان قلم و اصحاب رسانه است.
۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار » یادروز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران عزیز تبریک عرض می نمایم و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه که در مسیر خبر و اطلاع‌رسانی، تلفیقی ماندگار از خون و قلم را در دیوان گرانبهای جمهوری اسلامی ایران به یادگار گذاشتند، جد و جهد این عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مسئولانه ارج می‌نهم.
این روز تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند.
تهیه، تولید و انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی در راستای ارتقای سطح بصیرت و آگاهی جامعه، اقدامی ارزشمند و تعهدی سنگین است که مسئولیت آن بر دوش خبرنگاران پرتلاش بی‌منت نهاده شده تا با همت مضاعف و کار بی‌وقفه خویش،‌ پویایی،‌ دانایی،‌ نشاط و بالندگی را برای جامعه به ارمغان بیاورند و در مسیر رسالت رسانه‌ای با تمام ناهمواری‌ها، ناملایمات و دشواری‌ها، استوارانه بایستند.
بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت،سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود. از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه خبرنگاران ارجمند را در عرصه آگاهی آرزومندم.
توفیق روز افزون تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی را از خدوند متعال خواستارم.

محمد علی سهمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *