افتتاح پروژه های گردشگری و خدماتی در کیش

تصویر روز: مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی روز ۵ شنبه ۲۵ مرداد ماه به جزیره کیش سفر می کند.
به گزارش تصویر روز، مرتضی بانک در این سفر چند پروژه گردشگری، خدماتی و زیرساختی در کیش را افتتاح می کند. فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز در این برنامه بازدید به جزیره کیش سفر می کند.
در این بازدیدها در بخش گردشگری و تفریحی: رونمایی از پروژه جزیره مصنوعی، شروع مجدد عملیات عمرانی پروژه پدیده کیش، کلنگ زنی پلاژ آقایان جنب پارک دلفین، کلنگ زنی طرح توسعه گراند هتل ۲ و افتتاح هتل میراژ در بلوار دریا انجام می شود.
در بخش خدماتی ـ زیرساختی و عمرانی: پروژه های تامین مصالح اسکله کانتینری ۴۵ هزار تنی بندر تجاری کیش، فاز یک پایگاه سوخت رسانی فرودگاه کیش در سایت هلی کوپتری، مخزن هوایی تعادل فشار آب جزیره در میدان امام، شبکه انتقال آب به نیروگاه های شمالی و جنوبی در جاده قدیم غروب کیش و شبکه تبادل انرژی و برق نیروگاه های شمالی و جنوبی جزیره کیش در نیروگاه جنوب افتتاح می شود.
بازدید از طرح توسعه بازار ماهی در محله سفین قدیم و ترمینال جدید فرودگاه بین المللی کیش و و ارائه گزارش پیشرفت آنها از دیگر برنامه های این سفر خواهد بود.
هم چنین نشست شورای اداری سازمان منطقه آزاد کیش و نیز نشست سه جانبه میان مدیران سازمان های مناطق آزاد کیش، قشم و استانداری هرمزگان با حضور فریدون همتی استاندار هرمزگان، مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمد ابراهیم انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار می شود.
محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری، محمود منزوی زاده مشاور و مدیرکل حوزه دبیرخانه شورا و درنا کسرایی مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مرتضی بانک را در این سفر همراهی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *