bank gharzolhasane mehr

اجرای موفق طرح همیاران مهر

تصویر روز: عیسی امامی، عضو هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان آذربایجان شرقی بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عیسی امامی، عضو هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، در سفر استانی خود به آذربایجان شرقی، ضمن بازدید از شعب بانک، نکاتی را برای توسعه و پیشرفت همکاران بیان داشت.

عضو هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران داشتن اطلاعات و آگاهی کامل درخصوص شاخص ها و تحولات روز اقتصادی اعم از بودجه، نقدینگی، پایه پولی و خلق پول، تورم و غیره را سر منشا درک دقیق روسای شعب از ظرفیت بالای جذب منابع دانسته و تسلط کامل همکاران بر این موارد را خواستار شد.

وی همچنین به طرح های بانک اشاره کرد و در خصوص طرح همیاران مهر ابراز کرد: تقویت منابع طرح همیاران مهر می تواند موجب مرتفع شدن بسیاری از مشکلات اجتماعی در کشور شود؛ چراکه اثرات این طرح دائمی است و منابع جذب شده آن در چرخه تکرار قرار دارد و پس از بازپرداخت مجدداً به حل مشکلات تخصیص پیدا می کند.

امامی کارکنان بانک را دارای ظرفیت بالای جذب منابع دانسته و تأکید کردند، هر یک از همکاران می توانند با شناسائی اقوام و آشنایان و وابستگان لیست چند صد نفری از ایشان تنظیم و با مذاکره و اطلاع رسانی طرح های منحصر بفرد بانک نسبت به جذب منابع اقدام کند.

وی با اشاره به ابلاغ طرح تلاش ۱ به استانهای زیر مجموعه و همچنین افزایش شدید نقدینگی در جامعه، رشد چند برابری در منابع را ممکن و قابل دسترس دانسته و خواهان نگرش عمیق تر نسبت به ظرفیت های موجود شدند.

عضو هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، استان آذربایجان شرقی را در زمره برترین استانهای کشور از نظر پتانسیل جذب منابع دانسته و ابراز امیدواری کرد که این استان در پایان سال ۹۷ به جایگاه شایسته خود از نظر مانده منابع دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *