139602120014846362933728469

گرانی خودرو بدلیل سوء مدیریت است

گرانی خودرو با وجود ساخت داخل ۸۰ درصد قطعات به دلیل سوء مدیریت است
تصویر روز: نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از گرانی های اخیر خودرو به رغم ساخت ۸۰ درصد قطعات در داخل کشور گفت: چرا باید با نوسانات قیمت ارز این قدر قیمت خودرو با تلاطم روبه رو شود؟

به گزارش تصویر روز به نقل از تسنیم ، شرایط اقتصادی کشور که در یک جنگ تمام عیار با دشمنان خود قرار دارد و از طرفی برخی ناکارآمدی‌ها باعث شده که برای برخی از مردم دغدغه‌هایی ایجاد شود. برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در عکس العمل به این شرایط استیضاح وزرای اقتصادی دولت و سؤال از رئیس جمهور را مطرح کردند که در نهایت نیز تغییراتی در تیم اقتصادی دولت ایجاد شد و رئیس جمهور نیز به مجلس فراخوانده شد در این رابطه با حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت و گو کردیم:

* استیضاح سه وزیر دیگر اقتصادی دولت در دستور کار مجلس

وی در مورد استیضاح تیم اقتصادی دولت گفت: اگر مجلس شورای اسلامی وقت می‌گذارد و وزیر استیضاح می‌کند برای این است که فردی قوی تر بیاید نه اینکه شخصی ضعیف‌تر جایگزین شود. اکنون مجلس مشکل را در بین مردم می بیند که دو وزیر را استیضاح کرده است و سه وزیر اقتصادی دیگر نیز استیضاحشان در دستور کار است.

* ابهام در گرانی قیمت خودرو با ساخت ۸۰ درصد قطعات در داخل

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور بایستی سوء مدیریت و ناکارآمدی‌های مدیریتی در دولت را با اهتمام رصد کند و برای جبران آن گام بردارد گفت:‌ به عنوان مصداقی داستان گران شدن خودرو و پراید، در شرایطی که مدیران سایپا ادعا می‌کنند ۸۰ درصد قطعات این خودرو تولید داخل است چرا باید با نوسانات قیمت ارز این قدر قیمت آن با تلاطم روبه رو شود.

موسوی لارگانی با ابراز اینکه مردم از چنین شرایطی و عدم تحقق وعده‌ها ناراحت هستند و وقتی دستشان به مسئولان دولتی نمی‌رسد اینها را با نمایندگان خود مطرح می‌کنند گفت: دولت بایستی اهتمام بیشتری به فراهم کردن رضایتمندی مردم داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *