maskan

برنامه ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر

تصویر روز: معاون وزیر راه اعلام کرد: پرونده مسکن مهر تا واگذاری تمام واحد‌های مسکونی و ایجاد محیطی با کیفیت مناسب بسته نمی‌شود.

به گزارش صداوسیما مرکز اصفهان؛ معاون وزیر راه و شهرسازی دیشب پس از بهره برداری از واحدهای مسکن مهر شهر جدید مجلسی با اشاره به ساخت ۱۰۰مدرسه در مجموعه شهرهای جدید کشور گفت: مسکن مهر فقط تحویل خانه ها به مردم نیست بلکه تامین خدمات مهمترین اقدام است که باید با جدیت همچنان ادامه پیدا کند.
حبیب‌اله طاهرخانی با اشاره به اینکه ۴۰۰هزار واحد مسکونی مسکن مهر در شهرهای جدید، برنامه ریزی شده افزود: ۲۸۰هزار واحد آن در هفته دولت به بهره برداری رسید و ۷۰هزار واحد نیز جزو تعهدات است که باید تحویل داده شود.
وی با بیان اینکه تعدادی از این واحدها نیز بدون متقاضی هستند گفت: در برنامه های وزرات راه و شهرسازی برای تحویل به متقاضیان قرار دارد.
طاهر خانی افزود:در سه شهر جدید استان اصفهان یعنی مجلسی، فولاد شهر و بهارستان، تمامی مسکن هایی که دارای متقاضی بوده اند تحویل داده شده اند و تمرکز بیشتر بر تکمیل خدمات و کمبودهای موجود در سایت های مسکن مهر است.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حوزه مسکن مهر، ارتقای شرایط اجتماعی، توانمندسازی، ایجاد زیربناها و زیرساخت ها به خصوص در مورد فضاهای ورزشی برای ساکنان آن است که برای توسعه فضاهای ورزشی سایت های مسکن مهر اقداماتی صورت گرفته و در هفته دولت، در مجموعه شهرهای جدید، ۲۵فضای روباز ورزشی افتتاح می شود.
طاهرخانی در خصوص مترو شهر مجلسی گفت: مترو شهر مجلسی ردیف دار شده و مطالعات آن به انجام رسیده و امیدواریم با همکاری بخش خصوصی و راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت عمران شهر های جدید به سرانجام برسد.
وی، ساخت مسکن اجتماعی را متعلق به پایین ترین طبقه اجتماعی کشور دانست و گفت: ساخت این واحدها نیاز مند تامین اعتبار و تامین یارانه ها است که برای آغاز و تامین اعتبار آن به حمایت دولت و مجلس نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *