imenabadi

تاخیر در معرفی وزرا بوی لجبازی می دهد

تصویر روز: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با بیان تاخیر دولت در معرفی وزرا گفت: این انتظار از رییس جمهور می رود که در آستین، جیب و میز خود ۴ کاندید ناب برای هر وزارتخانه ای داشته باشد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت وگو با خانه ملت، گفت: انتظاری که از رییس جمهور وجود داشته این است که در معرفی وزرای امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرعت ببخشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رییس جمهور پس از ۵ سال ریاست جمهوری نباید عنوان کند که در حال گشت برای پیدا کردن افرادی به عنوان وزیر است، افزود: این انتظار از رییس جمهور می رود که در آستین، جیب و میز خود ۴ کاندید ناب برای هر وزارتخانه ای داشته باشد.

رییس جمهور اجازه ندهد که مجلس خانه تکانی دولت را انجام دهد

وی ادامه داد: مخالف استیضاح بودم چراکه دردی از مردم دوا نکرده و شاید وضعیت بدتر شد، اما تاخیر در معرفی وزرا بوی لجبازی می دهد، بنابراین رییس جمهور برای جلوگیری از این شائبه ها به معرفی وزرا سرعت ببخشد و بهترین گزینه ها را معرفی کند که از مجلس رای اعتماد کسب کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رییس جمهور باید نسبت به تغییر مابقی وزرا که دچار ضعف بوده و خود رییس جمهور بهتر در جریان است اقدام کند، اظهار داشت: رییس جمهور اجازه ندهد که مجلس خانه تکانی دولت را انجام دهد، چراکه زمانی که فرد دیگری اسباب خانه دیگری را می چیند با سلیقه صاحب خانه متفاوت است، لذا خانه تکانی دولت توسط خود دولت انجام شود.

اقدام ارزنده دولت با تشکیل کارگروهی برای ارزیابی افراد شایسته برای کرسی وزارتخانه ها

وی با اشاره به تشکیل کارگروهی در دولت برای ارزیابی افراد شایسته برای کرسی وزارتخانه ها، افزود: اگر دولت کارگروهی برای ارزیابی فنی، علمی، شایسته سالاری و شایسته گزینی وزرا تشکیل داده و فرد و اشخاص تصمیم نمی گیرند اقدام بسیار خوبی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر فرد برای انتخاب یک وزیر تصمیم بگیرد براساس چانه زنی و رفیق بازی کار انجام می شود و شایسته گزینی و شایسته سالاری صورت نمی گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *