soltanifar.mohammad

ارائه مجوز نشریات در کمترین زمان ممکن

تصویر روز: معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با ابتکار کمیته کاغذ مطبوعات، علی‌رغم نوسانات شدید ارزی، قیمت کاغذ در شرایط قابل قبولی قرار گرفته است.

به گزارش فارس، «محمد سلطانی‌فر» در دومین نشست هم‌اندیشی مدیران کل استان‌هابا معاونت‌های تخصصی، ضمن تبیین سیاست‌های کلی معاونت مطبوعاتی گفت: در تلاشیم بخشی از حمایت‌های این معاونت از طریق خانه‌های مطبوعات در استان‌ها ارائه ‌شود.

وی ادامه داد: با ابتکار کمیته کاغذ مطبوعات، علی‌رغم نوسانات شدید ارزی، قیمت کاغذ در شرایط قابل قبولی قرار گرفته است و مشکل کمبود کاغذ در آینده نداریم.

وی ادامه داد: دنیای آینده عرصه رسانه‌های مجازی است اما مرجعیت رسانه‌های مکتوب همچنان پابرجاست و در سیاست‌های معاونت مطبوعاتی نگاه بسیار گسترده‌تری به حوزه رسانه‌های مجازی وجود دارد.

سلطانی‌فر با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد تولیدات رسانه‌ای‌ در آینده به صورت مالتی مدیا است و ضرورت دارد به این حوزه توجه بیشتری صورت گیرد، عنوان داشت: پوشش بیمه‌ای یکی از نیازهای اساسی خبرنگاران است و با همکاری صندوق اعتباری هنر ۳۰۰۰ نفر از خبرنگاران تحت پوشش بیمه پایه و ۳۰۰۰ نفر خبرنگار تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: طرح پایش سلامت خبرنگاران با همکاری دانشگاه شهید بهشتی در دو حوزه سلامت عمومی و بیماری‌های خاص به صورت پایلوت در تهران و در آینده‌ای نزدیک در سراسر کشور اجرا می‌شود. همچنین سیاست ارائه مجوز در کمترین زمان ممکن به‌طور جدی در هیئت نظارت بر مطبوعات دنبال می‌شود.
سلطانی‌فر گفت: در زمینه ارائه مجوزها در هیچ حوزه ای جز حوزه کودک سخت‌گیری نمی‌کنیم و تاکنون ۹۷۰۰ پروانه انتشار برای رسانه‌های کشور صادر شده است. ضمن اینکه عدم حمایت از رسانه‌های نوپا و با سابقه ۲۵ سال به بالا در جهت حمایت هدفمند از رسانه‌ها صورت می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *