we

ارائه خدمت به قوه قضاییه فرصتی طلایی برای بیمه داناست

تصویر روز: نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، همکاری بیمه‌ای با قوه قضاییه را فرصت طلایی برای ارائه خدمت به بیمه‌شدگان و حیات دوباره برند این شرکت در صنعت بیمه کشور عنوان کرد.

به گزارش تصویر روز دکتر ابراهیم کاردگر در نشستی با دکتر مرضیه وحید دستجردی، مشاور و رئیس مرکز سیاستگذاری و برنامه‌ریزی سلامت قوه قضاییه، ضمن ابراز خرسندی از انعقاد قرارداد با این قوه اظهار داشت: بیمه دانا در صنعت بیمه به ویژه حوزه درمان از خوش‌نام‌ترین برندهای موجود محسوب می شود و قطعا برای ارائه خدمات مطلوب، به حمایت و مساعدت مسوولان قوه قضاییه نیاز داریم.
در این دیدار که در محل دفتر مدیر عامل بیمه دانا برگزار شد، دکتر کاردگر با اشاره به وقایع و رخدادهای سال‌های اخیر صنعت بیمه و بیمه دانا، شش ماه آینده را فرصت مغتنم و مناسبی برای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های جدید شرکت دانست و افزود: برای پیشبرد اهداف بیمه‌های بازرگانی که سهامداران در آنجا سرمایه‌گذاری می‌کنند، همکاری‌های دوجانبه و تعامل بین بیمه‌گر و بیمه‌گذار یک ضرورت به شمار می رود.
وی، ارائه الگوی مصرف خدمات درمانی به بیمه‌گذاران را مورد تاکید قرار داد و در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به تخصص بیمه دانا در حوزه درمان تکمیلی درصدد هستیم با ارائه طرح الگوی مصرف به بیمه‌گذاران، این رشته استراتژیک را در صنعت بیمه به سوددهی برسانیم که این امر مشارکت بیمه‌گر و بیمه‌گذار را می‌طلبد.
مدیر عامل بیمه دانا برگزاری جلسه هماهنگی برای پرداخت خسارات و بررسی مسایل و ابهامات موجود بین طرفین را یادآور شد و ابراز امیدواری کرد: با همکاری و تلاش‌های بیمه دانا و قوه قضاییه، بهترین خدمات بیمه‌ای ممکن به بیمه‌شدگان این قوه ارائه شود.
بر اساس این گزارش، در این نشست دکتر مرضیه وحید دستجردی مشاور رئیس قوه قضاییه و رئیس مرکز سیاستگذاری و برنامه‌ریزی سلامت قوه قضاییه طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از توسعه خدمات بیمه‌ای، اظهار امیدواری کرد با آوردن سایر قراردادها و تجمیع امور بیمه‌ای خدمات خوبی از شرکت بیمه دانا دریافت کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *