jahangiri.2

جهانگیری در مجلس: کاهش نرخ ارز ادامه دارد

تصویر روز: نماینده مردم سیرجان در مجلس جزئیات جلسه غیر علنی نمایندگان با معاون اول رئیس جمهور را تشریح کرد.

شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در تشریح جلسه غیر علنی نمایندگان، گفت: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور میهمان نمایندگان در جلسه غیر علنی بود و درباره مسائل اقتصادی و در این نشست تفکیک برخی از وزارتخانه‌ها بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه معاون اول رئیس جمهور گزارشی از جلسه و اقدامات سران قوا به نمایندگان ارائه داد، افزود: آقای جهانگیری ابراز امیدواری کردند که با توجه به تجربه‌ای که در بحث تحریم‌ها داریم، اقدامات انجام شده قطعا منجر به شکست آمریکایی‌ها می‌شود.

نماینده مردم سیرجان در مجلس با بیان اینکه معاون اول رئیس جمهور گزارشی از میزان صادرات غیر نفتی به نمایندگان ارائه داد، ادامه داد: آقای جهانگیری گفت که برای اولین بار طراز تجاری ما در صادرات غیر نفتی در ۶ ماهه اول امسال نسبت به گذشته مثبت شده است.

حسن‌پور با تاکید بر اینکه آقای جهانگیری گزارشی از میزان ذخایر ارزی استراتژیک کشور به وکلای ملت ارائه کرد، گفت: وی تأکید کرد که ارز مورد نیاز مواد غذایی، دارو همچنین لاستیک و غیره کاملا تامین شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطر نشان کرد: آقای جهانگیری در این جلسه عنوان کرد که بازار ارز در حال مدیریت است و روند کاهش نرخ ارز ادامه دارد.

حسن‌پور تصریح کرد: بحث تفکیک وزارتخانه‌ها نیز در این جلسه بررسی شد و ۳ مخالف و ۳ موافق در این باره اظهار نظر کردند در نهایت بهارستان‌نشینان به این موضوع رأی ندادند و قرار شد تا آقای رئیس جمهور، وزرای کار و اقتصاد را به مجلس معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *