soltanifar.varzesh

کالای ورزشی با کیفیت به سبد خانواده های ایرانی راه می یابد

تصویر روز: وزیر ورزش و جوانان گفت: بی تردید راه یابی کالاهای ورزشی به سبد خانواده های ایرانی مرهون بالندگی کیفی و طراحی های خلاقانه؛ چشم نواز و هنرمندانه است.

به گزارش ستاد خبری هفدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی، دکتر مسعود سلطانی فر با بیان این مطلب گفت: در سالی که مزین به شعار “حمایت از کالای ایرانی” است با احساس اطمینان و غرور برگزاری نمایشگاه بین المللی ورزش را به فال نیک گرفته و برگزاری این گونه نمایشگاه ها را برای تبادل تجربیات و آشنایی بیشتر جامعه صنعت ورزش کشور با یکدیگر و همچنین صنایع مشابه خارجی لازم دانسته و از آن حمایت می کنم.
به گفته وی، دستیابی به خودکفایی، تسخیر بازار داخلی، صادرات برندهای برتر به فراسوی مرزها، درخشش نام کالای ایرانی بر تنپوش ورزشکاران کشورمان و نفرات و تیم های خارجی در رویدادهای مختلف موجب فخر و اعتلای نام ایران زمین خواهد بود.
وزیر ورزش و جوانان متذکر شد: انتظار دارم تولیدکنندگان صنایع ورزشی داخلی با افزایش دانش و مهارت مربوط به این صنعت عظیم و فراگیر و به روزرسانی اطلاعات مربوطه و انجام رقابت های سالم توجه همگان را به کیفیت و هنر در این آوردگاه تجاری نیز جلب کرده و با جذب بازارها؛ رونق اقتصادی و کارآفرینی بیشتری را در این عرصه فراهم کنند.
سلطانی فر همچنین از حمایت وزارت خانه متبوع خود از هرگونه پیشرفت ارکان ورزش کشور چه در بخش فعالیت ها و مسابقات و چه در قالب سرمایه گذاری های مرتبط خبر داد.
براساس این گزارش، هفدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی ۲۱ مهرماه با حضور وزیر محترم ورزش و نو جوانان و تنی چند از مسئولین بلند پایه کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح و تا ۲۴ مهرماه پذیرای علاقمندان به این رشته ورزشی میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *