82678 59c297fbbf254

پذیرش روزانه ۷ هزار بیمار در بیمارستان میلاد

تصویر روز: معاون درمان وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان میلاد بازدید کرد.

به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی  بیمارستان میلاد ، در این مراسم دکتر قاسم جان بابائی و هیات همراه از  بخش های مختلف بیمارستان میلاد بازدید کرده و در جلسه ای با حضور دکتر همایون نصابیان قائم مقام مدیر عامل و سایر مدیران ارشد بیمارستان از نزدیک در جریان امور این مرکز درمانی قرار گرفتند.

 در ابتدای این جلسه قائم مقام مدیرعامل بیمارستان میلاد گزارشی در خصوص معرفی این مرکز ، آمار عملکرد و فعالیتهای بیمارستان در زمینه فناوری اطلاعات(IT) و سیستم اطلاعات بیمارستانی (HIS) ارائه نمودند. وی با بیان این که روزانه ۶ تا ۷ هزار بیمار در بیمارستان میلاد پذیرش می شوند، تصریح کرد: در زمینه پیوند کلیه سومین مرکز کشوری و دومین مرکز در تهران هستیم.

qq

در ادامه این جلسه به پرسش های آقایان دکتر جان بابائی، دکتر کلانتری، دکتر توکلی و دکتر رحمتی در زمینه دستاوردهای IT بیمارستان پاسخ داده شد. در پایان تیم مدیریتی وزارت بهداشت از برخی بخش های بیمارستان میلاد بازدید کردند.

شایان ذکر است تیم مدیریتی بیمارستان میلاد موفق شده است علی رغم مراجعه گسترده بیماران از سراسر کشور به این مرکز نسبت به ارایه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به روز و با کیفیت به بیماران اقدام نماید.

ww

بررسی کارنامه مدیران فعلی بیمارستان میلاد نشان می دهد آنان موفق شده اند علی رغم تمامی مشکلات موجود ، خدمات مناسبی در بخش های مختلف از جمله حوزه های درمان و اطلاع رسانی به بیماران و مراجعان ارایه دهند.

طی این مدت روابط عمومی بیمارستان میلاد نیز با بهره مندی از ابزار های نوین اطلاع رسانی و بکارگیری از پرسنل مجرب موفق شد ضمن معرفی برنامه ها و اقدامات این مرکز در بخش های مختلف به ویژه در حوزه درمان ، تعامل مستمر و مناسبی با خبرنگاران و اصحاب رسانه جهت انعکاس مطلوب و حرفه ای عملکرد این مرکز در بین اقشار مختلف جامعه برقرار نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *