img 361

بکارگیری مدیران بازنشسته در بخش خصوصی صنعت بیمه

تصویر روز: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت صنعت بیمه تاکید کرد و گفت:ساماندهی شرکت های بیمه ورشکسته ضرورت دارد.

علی اکبر کریمی در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره ضرورت توسعه و تقویت صنعت بیمه کشور گفت:صنعت بیمه کشور علی رغم پیشرفت های که داشته با ضعف های نیز روبرو است که باید رفع شود، در این راستا تقویت بُعد نظارتی بیمه مرکزی باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

ساماندهی شرکت های بیمه ورشکسته ضرورت دارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید اقدامات لازم در خصوص ساماندهی شرکت های بیمه ورشکسته به صورت اصولی انجام شود. نکته دیگر اینکه صنعت بیمه در حال حاضر نتوانسته سهم مناسبی از بازارهای مالی کشور را تصاحب کند، بنابراین باید به این وضعیت رسیدگی جدی شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تحول در شبکه فروش صنعت بیمه ضرورت دارد و باید در شبکه فروش صنعت بیمه اقدامات اساسی و پایه ای برای ارتقا انجام شود، چرا که این صنعت نیاز به شبکه نو و فعال دارد.

لزوم توجه به ثبات مدیریتی در شرکت های بیمه

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیریت صنعت بیمه کشور در حال حاضر به نحوی است که مدیران بازنشسته شرکت های دولتی بیمه ای در زمان بازنشستگی در بخش خصوصی صنعت بیمه به کار گرفته می شوند که به طور طبیعی این موضوع باعث عدم تحرک و عدم نوآوری در این صنعت می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به ثبات مدیریتی در شرکت های بیمه ای افزود: باید به مطالبات معوق شرکت های بیمه رسیدگی شود و صنعت بیمه بتواند پابه‌پای بازارهای مالی و بازار سرمایه رو به جلو حرکت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *