mnb

یک اتفاق خوب درشرکت بیمه دی

تصویر روز: چند روز قبل اتفاق جالبی در شرکت بیمه دی افتاد و بر اساس حکم مدیرعامل این شرکت،جلال مهدی معاون منابع انسانی و پشتیبانی بیمه دی شد.

جلال مهدی پیش از این چندین سال به عنوان مدیرروابط عمومی دراین شرکت مشغول به فعالیت بود و در این مدت توانست ارتباط بسیارخوب ونزدیکی هم با رسانه ها وهم با بدنه اجرایی برقرارکند. مهدی یکی ازمدیران موفق بیمه دی بود.انتخاب مهدی فقط یک انتخاب خوب نیست بلکه نقطه مثبتی در عملکرد مدیرعامل این شرکت است که حکمی درست صادرکرد و در واقع شایسته سالاری در یک انتخاب است.

لازم به ذکراست یکی ازمهمترین اهداف درهرسازمان ارتقاء سطح بهره وری است ونیروی انسانی درآن نقشی کلیدی و محوری ایفا می کند.در واقع، تداوم حیات سازمانی و بالندگی آن به زمینه هایی چون خلاقیت، نوآوری بستگی دارد که تحقق چنین شرایطی به علل و عوامل گوناگونی بستگی دارد که از جمله مهمترین این عوامل جایگاه و نقش نیروی انسانی درسازمان است. امید است این مهم با تدوین راهبردهای مناسب منابع انسانی و حرکت به سمت تحقق آنها در شرکت بیمه دی مورد توجه قرار گرفته شود.

پایگاه خبری – تحلیلی تصویر روز بدینوسیله این انتصاب بجا و شایسته راتبریک عرض نموده و ازدرگاه خداوند تبارک و تعالی برای ایشان موفقیت وسرافرازی مسالت می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *