XLarge

تغییر ساختار بیمه در کلانشهر تهران

تصویر روز: قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا، تقسیم مجدد کار، تغییر برخی ساختارها،پیگیری مجدانه امور و توجه اصلی به شهر تهران را از محورهای اصلی و اولویت‌های اساسی خود برای رفع مشکلات و افزایش نقدینگی شرکت عنوان کرد.

به گزارش تصویر روز حسین حسینی در نشست مشترک هم‌اندیشی سرپرستی منطقه یک که با حضور معاون اداری-مالی،مدیر امور شعب و مناطق، مدیر بازاریابی و روسای شعب سرپرستی این منطقه در محل ساختمان سعدی بیمه دانا برگزار شد، ضمن ابراز خشنودی از بازگشت دوباره به جمع همکاران خود، ضرورت اصلاح تفکر فردی و اداری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: سیاست‌های اداری اگر در تهران به درستی و با جسارت انجام شود، مشکلات شعب شهرستان‌ها نیز برطرف خواهد شد،زیرا حدود ۹۰ درصد مشکلات، مربوط به کلان شهر تهران است،لذا ضرورت دارد برای این شهر ادبیات جدیدی در حوزه فروش بیمه تعریف شود.

وی، ایجاد تغییر و بازسازی دوباره ساختار فروش در شهر تهران را یادآور شد و افزود: برای فروش و عرضه خدمات بیمه‌ای باید فضای کاری مناسبی مهیا باشد که آراستگی ظاهری، داشتن فن بیان مطلوب، تقسیم مجدد کار، پیگیری مجدانه امور و وصول مطالبات از جمله ویژگی‌هایی است که مدیران شعب باید از آن برخوردار باشند.

قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا، ویژگی‌های مذکور را برای نمایندگان و شبکه فروش نیز مهم دانست و از مدیران شعب خواست از نمایندگان به عنوان عناصر فعال اتاق فکر خود استفاده کرده و مشکلات آنها را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی تعامل سازنده با نمایندگان را یکی از مهمترین عوامل توسعه بازار توصیف کرد و‌ گفت: حل مشکلات نمایندگان به عنوان سربازان خط مقدم فروش باید دغدغه همه ما باشد و در هر لحظه و زمانی آماده حمایت و پشتیبانی از آنها باشیم.

حسینی اهمیت کار و تلاش مضاعف را مورد تاکید قرار داد و افزود: البته که مشکلات به تدریج برطرف خواهند شد، اما فهرست برنامه‌ها و سیاست‌های جدید در حوزه معاونت‌های امور استانها و اداری و مالی با هماهنگی مدیر امور شعب و مناطق بزودی ابلاغ می شود که طی آن شعب سه ماه برای اجرای این سیاست‌ها و برنامه‌ها زمان دارند و اگر بعد از این مهلت تغییر و تحول مورد نظر در شعب ایجاد نشود، سنگر مدیریت آنها خالی خواهد شد.

وی برگزاری جلسات ماهانه، اصل جانشین پروری و داشتنتوانایی تحلیل مالی را از ویژگی‌های مهم روسای شعب دانست و خاطر نشان کرد: از آخر بهمن ماه سال جاری با اجرای برنامه‌های ابلاغی از مشکلات مربوط به حوزه نقدینگی خارج شده و در مسیر رشد و بالندگی مجدد قرار خواهیم گرفت.

حسینی نقش سرپرستی منطقه یک در عبور از این شرایط را یادآور شد و ابراز امیدواری کرد در سایه تلاش، همدلی، هماهنگی و تعامل همه کارکنان ستاد و صف، شاهد موفقیت بیش از پیش شرکت بیمه دانا در صنعت بیمه باشیم.

پیش از سخنان قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا، علیرضا عاطفی معاون اداری و مالی طی سخنانی مشکلات مربوط به ساختمان‌های شعب را مورد اشاره قرار داد و ابراز امیدواری کرد با حمایت قائم مقام مدیر عامل و مساعدت هیأت مدیره، برنامه جامع بازسازی شعب با اختصاص بودجه لازم طی پنج سال به اجرا درآید.

وی، بازنگری در الگوی تقسیط وصول مطالبات قراردادهای عمده و جذب پرتفوی در بیمه های خرد را از راهکارهای مناسب برای عبور از دوران گذار دانست.

عباس عمران پور مدیر امور شعب و مناطق بیمه دانا نیز در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت سرپرستی منطقه یک گفت: در طول شش ماه گذشته با تلاش همکاران بیش از ۴۴۰ میلیارد تومان پرتفوی جذب شده که حاکی از تحقق ۱۰۱ درصدی بودجه پیش بینی شده منطقه بوده است.

وی پیگیری وصول مطالبات در شش ماه گذشته را یادآور شد و افزود: در این مدت موفق شدیم ۴۵۰ میلیارد تومان از مطالبات معوق را به شرکت بازگردانیم.

بر اساس این گزارش در ادامه این نشست، روسای شعب سرپرستی منطقه یک طی سخنانی ضمن ارائه گزارش های جداگانه از عملکرد شعب تحت سرپرستی ، به مهم‌ترین مشکلات و موانع کاری خود اشاره کرده و آمادگی خود را برای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های جدید ابلاغی اعلام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *