foroshgah

توزیع سبد حمایتی در سه مرحله ۲۰۰هزار تومانی

تصویر روز: سبد حمایتی به ارزش ۶۰۰ هزار تومان در سه مرحله ۲۰۰ هزار تومانی در بین اقشار شناسایی شده توسط وزارت رفاه، توزیع می‌شود.

به گزارش مهر، انوشیروان محسنی بندپی با اعلام آخرین وضعیت توزیع سبد کالایی گفت: کلیات طرح حمایت اجتماعی دولت تایید شده و بر اساس دستور رئیس جمهور، قرار است تا ۱۰ روز نخست آبان ماه فروشگاه‌های عرضه کننده سبد کالایی تعیین شود تا افراد شناسایی شده از این حمایت اجتماعی بهره مند شوند.

به گفته محسنی بندپی، قرار است تا پایان امسال سبد کالایی به ارزش ۶۰۰ هزار تومان در سه مرحله در بین اقشار مشمول عرضه شود. بر اساس اطلاعات به دست آمده مقرر شده، تا پایان امسال سه سبد کالایی به ارزش ۶۰۰ هزار تومان، در قالب سه مرحله ۲۰۰ هزار تومانی توزیع شود.

پیش از این سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خبرنگار مهر، گفته بود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده سرپستان خانوار با درآمد کمتر از ۳ میلیون تومان در ماه، بازنشستگان با درامد کمتر از ۳ میلیون تومان در ماه، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و افرادی که به عنوان گروه های هدف شناسایی می شوند، مشمول این حمایت اجتماعی دولت می شوند که تلاش کردیم این خانوارها را با ضریب اطمینان بالا شناسایی کنیم.

اعتبار ۲۰۰ هزار تومانی در هر سه مرحله در کارت بانکی در قالب حمایت اجتماعی واریز می شود که به صورت نقدی قابل برداشت نیست و صرفا برای تامین اقلام اساسی سبد کالایی در فروشگاه های اعلامی قابل هزینه است.

قرار است حمایت اجتماعی دولت در قالب توزیع سبد کالا پس از طرح و نهایی شدن در هیأت دولت، آغاز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *