امیرحمزه توسلی عضو هیات مدیره پاکسان شد

791919 867

تصویر روز: در جلسه ای با حضور دکتر یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، شماری از اعضای هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر، مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده و اعضای هیئت مدیره شرکت پاکسان، مدیرعامل و معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد دکتر نادر جعفر یوسفی، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر ضمن تشکر از زحمات ایمان ملاجعفری عضو هیئت مدیره شرکت پاکسان، امیرحمزه توسلی را به عنوان عضو موظف هیئت مدیره این شرکت منصوب کرد.
به نقل از پاکسان نیوز وی در بخشی از سخنان خود در این جلسه که هفتم مردادماه سال جاری در شرکت پاکسان برگزار شد جوان گرایی را، راه برون رفت از رکود فکری برشمرد و افزود: در راستای جوانگرایی و استفاده از آرای جوانان مجرب و توانمند و با تجربه در هیئت مدیره شرکت پاکسان، مهندس توسلی به جای آقای ملاجعفری در هیئت مدیره شرکت پاکسان منصوب می شود.

دکتر یوسفی، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر ضمن اشاره به سوابق تحصیلی، کاری و مدیریتی مهندس توسلی گفت: امیدوارم نقطه نظراتشان در این مجموعه نیز مثمر ثمر باشد و از توانمندی های ایشان به نحو شایسته ای استفاده شود.

توسلی ضمن تبریک به مهندس ساکی در سمت جدید خود به عنوان مدیرعامل شرکت پاکسان گفت: از دکتر غریب پور مدیرعامل گروه توسعه ملی و همچنین از دکتر یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر به خاطر اعتمادی که به بنده کردند تشکر می کنم همچنین قدردان زحمات همه مدیران عامل اسبق و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پیشین این مجموعه نیز هستم. اگرچه مقام معظم رهبری بارها بر استفاده از مدیران جوان تاکید کردند اما در عمل شاهدیم شماری از مسئولان از سپردن امور به جوانان واهمه دارند اما در مجموعه گروه توسعه ملی با مدیریت دکتر غریب پور همواره جوانگرایی و استفاده از جوانان در دستور کار قرار داده شده است.

وی ضمن تشریح برنامه های آتی خود در این سمت خاطرنشان کرد: شرکت پاکسان یکی از توانمندترین تولیدکنندگان محصولات شوینده است که سهم بزرگی از بازار شوینده کشور و منطقه را در اختیار دارد و در تصمیم گیری های کلان این صنعت نقش تعیین کننده ای را داراست اما باید با پویایی بیشتر به کار و فعالیت خود ادامه دهد.

عضو جدید هیئت مدیره شرکت پاکسان تحلیل بازار و رصد پیوسته رقبا را بسیار مهم خواند و افزود: باید اطلاعاتمان در مورد بازار و روش های سایر رقبا به روز و علمی باشد تا بتوانیم به درستی تصمیم گیری کنیم و همچنان اثر گذاری خود را بر بازار شوینده حفظ کنیم و با نیازهای بازار هم سو حرکت کنیم.

توسلی یک پارچه نبودن واحد بازاریابی و فروش این مجموعه را نقطه ضعف پاکسان معرفی کرد و یادآورشد: یک پارچه نبودن بخش فروش شرکتی همچون پاکسان سبب گسسته شدن فعالیت آن می شود که با رفع این مشکل می توان زمینه چابک سازی و همگرایی هرچه بهتر سازمان را فراهم ساخت.

وی به مشکلات افزایش نرخ ارز که گریبانگیر صنعت کشور شده است اشاره و تاکید کرد: امروزه افزایش نرخ ارز مشکل همه صنعتگران کشور است اما در این میان باید بتوانیم این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم در این صورت می توانیم به افزایش صادرات و دستیابی به درآمد ارزی بیشتر امیدوار باشیم.

توسلی حضور دلال ها در بازار و دست به دست شدن کالاها توسط واسطه ها را یکی از چالشهای امروز عرضه و فروش محصول معرفی کرد و گفت: باید تا آنجایی که می توانیم دست واسطه ها را از بازار محصولاتمان کوتاه کنیم تا بتوانیم محصولات خود را با حداقل واسطه به دست مشتری نهایی و مصرف کننده برسانیم.

عضو هیئت مدیره شرکت پاکسان به نیروی انسانی به عنوان سرمایه های اصلی شرکت اشاره کرد و افزود: رویکرد و نگرش گروه توسعه ملی و توسعه صنایع بهشهر به منابع انسانی بسیار مثبت است و این شرکت ها اعتقادی به حذف نیروها ندارند بلکه استفاده حداکثری از خلاقیت و توانمندی و افزایش تولید و کیفیت افراد همیشه مد نظر بوده و هست. در شرکت پاکسان نیز حرکت ما در همین مسیر خواهد بود و تلاش داریم تا با کمک همه نیروها در سایه برنامه ریزی، به توسعه و سود بیشتر دست پیدا کنیم.

وی در بخش دیگری از این گفتگو خود ضمن اشاره به بالا بردن کیفیت محصولات به عنوان عامل موثری در افزایش فروش گفت: باید به توسعه و تولید بیشتر و با کیفیت تر در مقایسه با رقبای داخلی و خارجی دست پیدا کنیم تا براساس نیاز بازارهای داخلی و بین المللی حرکت کنیم در این صورت قادر خواهیم بود با افزایش فروش هزینه های ثابت خود را نیز پوشش دهیم.

توسلی با تاکید بر افزایش تعامل با شرکت به پخش برای رفع مشکلات فروش یادآورشد: باید با شرکت به پخش به همکاری و نگاه مشترک برسیم و با رفع مشکلات، به انسجام بهتر و منظم تری در پخش دست پیدا کنیم. یکی دیگر از مسائل که باید به آن توجه کرد وصول مطالبات به موقع شرکت پاکسان از دیگر شرکت هاست تا مشکلات ناشی از کمبود نقدینگی باعث ضرر و زیان پاکسان نشود.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که در کنار سایر اعضای هیئت مدیره شرکت پاکسان بتوان مشکلات را رفع کرد و زمینه رشد و بالندگی هرچه بیشتر پاکسان را فراهم نمود.

توسلی چندین سال است که در مجموعه گروه توسعه ملی فعالیت دارد و بیش از ۶سال سابقه همکاری با شرکت توسعه ملی را در کارنامه دارد و پیش از این مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت داماش ترابر از گروه توسعه ملی بوده. نایب رئیسی هیئت مدیره موظف لیزینگ بانک ملی، عضویت در هیئت مدیره شرکت ملی ریسباف، عضویت در هیئت مدیره شرکت صادرات نیرو خلیج فارس به صورت موظف از جمله سمت های قبلی وی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *