er 1

بیمه معلم بزرگترین بیمه گر دریایی در عرصه اقتصاد ملی است

تصویر روز: بیمه معلم یکی از قدیمی ترین شرکت بیمه خصوصی است که با مشارکت نظام بانکی کشور تاسیس شد.

به گزارش تصویر روز این شرکت بیمه ای با بیش از ۱۹۰۰ نماینده فروش و ۵۹ شعبه در داخل و خارج از کشور به عنوان بزرگترین بیمه گر دریایی در عرصه اقتصاد ملی تبدیل شده است. پرتفوی بیمه معلم با مدیریت محمد ابراهیم تحسیری از مرز ۱۰۰۰ میلیارد عبور کرد و در واقع این شرکت بیمه ای به باشگاه میلیاردی ها پیوست و همچنین در لیست ۱۰۰ شرکت برتر قرار گرفت.

در حاشیه برگزاری پنجمین همایش بورس، بانک و بیمه محمد ابراهیم تحسیری مدیرعامل بیمه معلم طی نشست خبری در خصوص جایگاه بیمه معلم در رتبه بندی صنعت بیمه کشور گفت: طبق سند استراتژیک شرکت، چشم انداز بیمه معلم قرار گرفتن در بین ۵ شرکت برتر بیمه می باشد و لذا برنامه های خود را در جهت تحقق این موضوع به انجام رسانیده است و سعی دارد از منظرهای کلیدی همچون سودآوری، رضایت مشتری و بهره وری برتری خود را به اثبات رساند.

وی همچنین در مورد ورود این شرکت در فرابورس گفت: شرکت بیمه معلم در فرابورس درج شده است و در مرحله تعیین قیمت و ارزش گذاری می باشد. پس از این وحله جهت کشف قیمت ۵ درصد از سهام آن در بازار عرضه خواهد شد.

تحسیری از اهداف بیمه معلم از ورود به بورس را، شفافیت اطلاعاتی، قابلیت نقدشوندگی، قابلیت نقل و انتقال و قابلیت وثیقه گذاری اشاره کرد مدیرعامل بیمه معلم در ادامه حضور شرکت های بیمه در پنجمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: برگزاری این چنین نمایشگاهی همواره موجب انتقال دانش و فناوری در میان شرکت های فعال در این حوزه می گردد. به گزارش تصویر روز با توجه به ورود شرکت بیمه معلم به بورس، به منظور تعامل بیشتر و نیز ارتباط با سرمایه گذاران و شرکت های سرمایه گذاری به منظور معرفی هر چه بیشتر این شرکت به آنها از این نمایشگاه استقبال می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *