emdad saipa

خدمات سایپا به زائران اربعین حسینی

تصویر روز: شرکت سایپایدک به مناسبت ایام اربعین حسینی طرح ارائه خدمات ویژه به زائران سید الشهدا (ع) را از ۱ تا ۱۲ آبان به مدت ۱۲ روز در مسیرهای منتهی به مرزهای غرب و جنوب غرب کشور اجرا می کند.
به گزارش تصویر روز دکتر اردشیر امینی، قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به حضور میلیونی هموطنان در مراسم اربعین حسینی و حجم بالای تردد زائران در جاده‌ها و مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه، تمامی نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا در استان های کرمانشاه، ‌ایلام و خوزستان با امکانات و تجهیزات کامل تعمیراتی آماده خدمت رسانی به زائران و مشتریان محصولات گروه سایپا هستند.

وی گفت: شرکت امداد خودرو سایپا نیز با برپایی پایگاه‌های روزانه و شبانه‌روزی، به ارائه خدمات امدادی می‌پردازد ضمن اینکه خودروهای امدادی نیز در مسیرهای منتهی به مرزهای چزابه، شلمچه و مهران مستقر خواهند شد.

امینی افزود: برنامه‌ریزی اجرای طرح خدمات‌رسانی به زائران عتبات عالیات و تهیه و ارسال قطعات یدکی مورد نیاز نمایندگی‌ها و پایگاه های امدادی از چند ماه قبل انجام شده و از این بابت مشکلی وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: به منظور افزایش سرعت عمل در خدمت‌رسانی، اقدامات مربوط به آماده‌سازی نیروی انسانی مورد نیاز و همچنین اعزام نیروهای عملیاتی و تعمیراتی از سایر نقاط کشور به این نمایندگی‌ها برای اجرای هرچه بهتر طرح انجام شده تا هموطنان عزیز بدون هیچ وقفه‌ای خدمات مطلوب و با کیفیت را در کوتاهترین زمان ممکن در نمایندگی‌های منتخب و پایگاه های امدادی دریافت کنند.

امینی یادآور شد: با کمک و همراهی نمایندگی‌ها، قطعا عملکرد چشمگیری در این ایام خواهیم داشت. در این راستا رضایت مشتری و ایجاد اطمینان خاطر برای هموطنان به منظور انجام سفری ایمن و بدون دغدغه وظیفه ذاتی سایپایدک و امداد خودرو است و به همین منظور تمام امکانات برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این طرح فراهم شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به پیش‌بینی سفر تعداد زیادی از هموطنان با خودروهای شخصی به سمت مناطق مرزی، لازم است مشتریان محترم به منظور اطمینان از وضعیت خودرو، قبل از آغاز سفر نسبت به بازدید فنی خودرو در نمایندگی‌های مجازگروه خودروسازی سایپا اقدام کنند و در صورت نیاز به دریافت خدمات امدادی، با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *